• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 13:25

Detail zákazky Z20235722

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 13:25

Základné údaje

Z20235722

OF-273996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987352

Objednávateľ

00313319

Mesto Brezno

Námestie gen. M.R.Štefánika 1, Brezno, 97701, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre vybavenie kancelárskych priestorov

Nábytok, kancelársky nábytok

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok a kancelársky nábytok
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie a montáž nábytku pre vybavenie  kancelárskych priestorov vysunutého pracoviska Mestského úradu Brezno na ul. ČSA 2, Brezno.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl  -  Rozmery (ŠxHxV): 150x67,5x73,5 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemované ABS hranou. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Dekor biela. - Obr. č. 1 ks 2
Kancelársky kontajner  so zámkom -  Rozmery (ŠxHxV): 34,8x35,6x12,5 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemované ABS hranou. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Uzamykateľný. Štyri šuplíky. Rozmery šuplíka 34,8x35,6x12,5 cm. Farba biela. Úchytky na šuplíkoch sú striebornej farby. Štyri kolieska. - Obr. č. 2 ks 2
Kancelárska skriňa  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x186 cm. Skrinka s dvierkami, vo vnútri skrinky sa nachádzajú štyri police. Výška vnútorného úložného priestoru je od 32 do 34,7 cm. Nosnosť políc: max 5 kg. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skriňa má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 3 ks 3
Kartotéka  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x186 cm. Vrchnú časť tvorí otvorený úložný priestor s policou. V spodnej časti je skrinka s dvierkami na ktorých je zámok. Vo vnútri skrinky sú dve police. Rozmery spodnej skrinky: 67,6x33,8x106 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skrinka má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 4 ks 3
Kancelárska skrinka nízka  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x115,5 cm. Skrinka je s dvierkami a vo vnútri sa nachádzajú dve police. Bez zámku. Nosnosť políc max 5 kg. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skrinka má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 5 ks 4
Kancelársky regál nízky  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x115 cm. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Materiál: DTD laminovaná, disku lemuje ABS hrana. Otvorený úložný priestor - dve police. Nosnosť: max 10 kg. Regál je dodávaný spolu so spodným soklom. Dekor: kraft dunkel/biela. - Obr. č. 6 ks 2
Predsieňová skriňa  -  Rozmery (ŠxHxV) 50x40x185 cm. Jednodverová skriňa, záves dverí je meniteľný. Dvere nemajú zámok ani systém tlmeného dovierania. Tyčová úchytka je vyhotovená z plastu chrómovej farby. Skriňa má jednu závesnú tyč a jednu policu. Materiál: kompozitné drevo, povrchová úprava : vysoký lesk, dekoračná fólia. Farba biela. - Obr. č. 7 ks 2
Kancelársky kontajner  -  Rozmery (ŠxHxV) 46x54x49 cm.Materiál: laminovaná drevotrieska hr. 16 mm.Pojazdný trojzásuvkový. Úchytky na zásuvkách sú s tvrdeného plastu, šedej farby. Štyri kolieska z tvrdeného plastu. Dekor: biela. - Obr. č. 8 ks 2
Kancelárske kreslo  -  Rozmery (ŠxHxV): 62,5x61x116-126 cm. Kreslo je čalúnené kvalitnou sieťkovanou látkou v tmavosivej farbe. Operadlo chrbta je polohovateľné. Päťramenná kovová ružica je pochrómovaná a zaručuje stabilitu. Materiál: látka/plast/kov. Oderuodolnosť textílie 90 000 oderov. Farba sivá. Nosnosť 110 kg. - Obr. č. 9 ks 1
Konferenčná stolička  -  Rozmery: Výška sedu 46 cm, hĺbka sedu 43 cm, šírka operadla 47 cm. Stohovacia. Čalúnenie z čiernej látky, oderuvzdornosť čalúnenie textílie 30 000 oderov. Konštrukcia z oceľových oválnych trubiek (30 x 15 mm), povrchová úprava čiernou práškovou farbou. Čierne plastové koncovky na nohách. Čierne plastové kryty operadla a sedadla. Nosnosť 120 kg. - Obr. č. 10 ks 13
Vešiak   -   Rozmery: Výška: 175 cm, Rozostup horných ramien: 45 cm, Vzdialenosť medzi spodnými ramenami: 38 cm, Priemer otvoru dáždnika: 24 cm, Výška pre držiak dáždnika: 55 cm, Rozostup nohy: 50 cm, Priemer veľkej rúrky: 30 mm, Priemer malých rúrok: 16 mm. Osem ergonomických ramien na zavesenie. Biela farba. - Obr. č. 11 ks 1
Rokovací stôl  - Rozmery (ŠxHxV): 2400x1200x740. Z laminovanej drevotriesky, pracovná doska hrúbky 25 mm s 2 mm ABS hranou,  podnože z lamina sivej 18 mm, ABS 1 mm. Farba biela.  - Obr. č. 12 ks 2
Rokovací stôl - Rozmery (ŠxHxV): 1800 x 900 x 740. Z laminovanej drevotriesky, pracovná doska hrúbky 25 mm s 2 mm ABS hranou, podnože z lamina hrúbky 18 mm, ABS 1 mm. Farba biela. - Obr. č. 13 ks 1
Konferenčný stolík - Popis: biela doska, priemer 60 mm, hrúbka dosky 18 mm; vrchná doska z lakovaniej MDF dosky, hrany profilované, štyri drevené nohy - buk. -  Obr. č. 14 ks 1
Pohovka - Rozmery (ŠxVxH): 180x75x74 cm; dĺžka sedacej časti: 140 cm, výška sedenia: 42 cm, hĺbka sedenia: 54 cm, materiál: čalúnenie látkou, farba: modrá, bez úložného priestoru, bez rozkladania, nohy drevené - buk. - Obr. č. 15 ks 1
Kancelársky regál vysoký - Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x186 cm, Otvorený úložný priestor, Štyri police,Materiál: DTD laminovaná/ABS hrany,  Hrúbka materiálu: 16/22 mm, nosnosť políc: max 5 kg, Dodávané so spodným soklom . Farba biela. -  Obr.  č. 16 ks 2
Kreslo -  Rozmery (ŠxHxV): 56x60x82 cm, výška sedu: 46 cm, hĺbka sedu: 46 cm, vnútorná lakťová opierka: 17 cm, vonkajšia lakťová opierka: 23 cm, materiál: látka/drevo, oderuodolnosť textílie, farba: hnedá/buk alebo bordová/buk. - Obr. č. 17 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov, montáž nábytku.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:                                                                                                               - lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi                                     - faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru do miesta dodania, montáž nábytku, vrátane nákladov na dopravu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. ČSA 2, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

19.06.2023 00:00 — 18.08.2023 00:00

1,00 ks

4 182,00

3 485,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2023 09:30

15.06.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 90
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2023 14:50 - Vstupná ponuka 4 182,00 € Cena s DPH
15.06.2023 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 4 179,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS