• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 11:55

Detail zákazky Z20235716

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 11:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 11:55

Základné údaje

Z20235716

OF-274014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987348

Objednávateľ

35995572

Krajský súd v Žiline

Orolská 3, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier

Toaletný papier

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier
Funkcia
Toaletný papier do zásobníkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (počet balení) balenie 40
Počet kotúčov v balení kotúč 12
Počet vrstiev vrstva 2
Priemer kotúča mm 180 190
Návin m 100 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100 % celulóza
Parfumovaný Nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je adresa objednávateľa.
Dodávateľ do svojej ceny zahrnie okrem dopravných nákladov aj všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanom množstve, v požadovanej kvalite a v súlade s požiadavkami uvedenými v zmluve.
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nespĺňa funkčné a technické vlastnosti predmetu zákazky.
V prípade dodania nevhodného tovaru po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť ho za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť objednávateľovi na email: denisa.durkovicova@justice.sk technický list  alebo iný doklad, ktorým preukáže, že tovar spĺňa požadované parametre predmetu zákazky.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 1 pracovný deň vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod..
Predmet zákazky bude doručený naraz t.j. v jeden pracovný deň. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar z predmetu zákazky do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry , ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ neposkytuje zálohy.
Požaduje sa doručenie faktúry a dodacieho listu spolu s tovarom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.06.2023 08:00 — 27.06.2023 14:00

40,00 Balenie

970,08

804,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2023 08:57

15.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 99
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2023 11:02 - Vstupná ponuka 969,60 € Cena s DPH
15.06.2023 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka 958,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS