35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Toaletný papier
Toaletný papier
Tovar, Služba
1. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Toaletný papier do zásobníkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo (počet balení) | balenie | 40 | ||
Počet kotúčov v balení | kotúč | 12 | ||
Počet vrstiev | vrstva | 2 | ||
Priemer kotúča | mm | 180 | 190 | |
Návin | m | 100 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | 100 % celulóza |
Parfumovaný | Nie |
Názov |
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je adresa objednávateľa. |
Dodávateľ do svojej ceny zahrnie okrem dopravných nákladov aj všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanom množstve, v požadovanej kvalite a v súlade s požiadavkami uvedenými v zmluve. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nespĺňa funkčné a technické vlastnosti predmetu zákazky. |
V prípade dodania nevhodného tovaru po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť ho za požadovaný tovar na náklady dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť objednávateľovi na email: denisa.durkovicova@justice.sk technický list alebo iný doklad, ktorým preukáže, že tovar spĺňa požadované parametre predmetu zákazky. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 1 pracovný deň vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.. |
Predmet zákazky bude doručený naraz t.j. v jeden pracovný deň. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar z predmetu zákazky do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry , ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy. |
Požaduje sa doručenie faktúry a dodacieho listu spolu s tovarom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.06.2023 08:00 — 27.06.2023 14:00
40,00 Balenie
970,08
804,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2023 08:57
15.06.2023 10:00
15.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2023 11:02 - Vstupná ponuka | 969,60 | € | Cena s DPH |
15.06.2023 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 958,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: