• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 09:05

Detail zákazky Z20235707

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 09:05

Základné údaje

Z20235707

OF-271832

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987336

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

48146676

Siemens Healthcare s. r. o.

Lamačská cesta 3/B, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zobrazovací softvér pre CT prístroj

softvér, CT

  • 48180000-3 - Softvérový balík pre zdravotníctvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zobrazovací softvér pre CT prístroj
Funkcia
Upgrade a rozšírenie existujúceho diagnostického softvéru Syngo.Via so zachovaním používaných licencií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
softvérová licencia vrátane inštalácie celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- softvérová licencia na prístup k výskumným aplikáciám a prístup k najnovším a aktuálnym možnostiam výskumu áno
- prístup k výskumným aplikáciám prostredníctvom digitálneho trhoviska, umožňuje ich stiahnutie na používanie integrované s inštalovanou platformou áno
- umožňuje priame používanie obrazov z užívateľského prostredia áno
- bez potreby ďalšieho hardvéru, či virtuálneho PC áno
- bez potreby ďalšej inštalácie na jestvujúcom riešení áno
- umožňuje výsledky kompatibilné s DICOM odosielať späť do klinického nasadenia na zdieľanie a vizualizáciu v štandardných nástrojoch, ostatné výsledky aplikácií ukladané do lokálneho súborového systému áno
- označenie údajov a obrázkov vytvorených výskumnou aplikáciou na jasnú identifikáciu takýchto obrázkov v prípade ich odoslania späť do klinického nasadenia áno
- poskytuje neobmedzený, paralelný prístup k výskumným aplikáciám v závislosti od súbežných používateľov zahrnutých do nasadenia áno
- používatelia výskumnej aplikácie získajú prístup do fóra používateľov, do komunity vývojárov a stávajú sa súčasťou globálnej siete, kde môžu klásť otázky a vymieňajú si nápady s ostatnými odborníkmi v oblasti výskumu a vývoja áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Záruka na tovar v zmysle záručných podmienok výrobcu zariadenia.
4. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, nastavením a odovzdaním funkčného softvéru.
5. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.
6. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
7. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
8. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa aby počas plnenia zmluvy bol dodávateľ autorizovaný (certifikovaný na dodávku, inštaláciu a servis ponúkaného predmetu zákazky).
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode)
13. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
16. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín. Nahlásenie vady tovaru objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu zariadenia a popisu závady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

19.06.2023 07:00 — 31.08.2023 15:00

1,00 celok

29 700,00

29 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.06.2023 08:14

15.06.2023 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2023 17:00 - Vstupná ponuka 29 700,00 € Cena bez DPH
14.06.2023 17:00 - Najvýhodnejšia ponuka 29 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS