• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20235693

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20235693

OF-270808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7982240

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvérové licencie CARDIO AI MR ARTERYS

Softvérové licencie, MR

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvérové licencie CARDIO AI MR ARTERYS
Funkcia
Plne cloudové riešenie post-procesingu, ktoré využíva AI (umelú inteligenciu) a hlboké učenie pre poskytovanie automatizovanej, rýchlej a opakovateľnej analýzy MRI snímok srdca, ktoré sú minimálne rovnako presné ako segmentácie manuálne vykonávané odbornými lekármi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo licencií ks 2
Doba trvania licencií mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér musí kvantifikovať a vizualizovať 4D prietoky srdca. áno
Softvér musí automaticky identifikovať orientačné body srdca pre poskytnutie automatických pohľadov srdca (2, 3, 4 komory, pohľady s krátkou osou). áno
Softvér musí umožňovať automatickú korekciu fázových chýb na pozadí s manuálnou optimalizáciou pre jemné doladenie v rámci špecifickej oblasti. áno
Softvér musí mať režimy renderingu (vykresľovania) 3D objemu (projekcia minimálnej intenzity, projekcia maximálnej intenzity, povrch, inverzný). Vektory rýchlosti krvi v akejkoľvek pozícii a prúdnice vychádzajúce z akejkoľvek oblasti záujmu. Tok dopredu, spätný tok, čistý tok, vrcholová rýchlosť, tlakový gradient, maximálne a stredné šmykové napätie steny v akejkoľvek oblasti záujmu, ako aj QpQs výpočty. áno
2D PC prietok s možnosťou definovať a upravovať viacero oblastí záujmu, či už manuálne alebo pomocou poloautomatického algoritmu. áno
Softvér musí poskytovať kvantitatívny grafický výstup zahŕňajúci prietok dopredu, spätný prietok, čistý prietok, regurgitačný podiel a vrcholovú rýchlosť, ako aj QpQs výpočty. áno
2D PC pracovný postup zahŕňajúci súbežné prehliadanie anatomických snímok (voliteľná fúzia farieb), fázových snímok. AI-automatická korekcia fázových chýb na pozadí s manuálnou optimalizáciou pre jemné doladenie v rámci špecifickej oblasti. áno
Softvér musí umožňovať automatizovanú interferenciu obrysov pre PK a ĽK a okamžitú komorovú funkciu pre 2D SSFP a 3D cine zostavy krátkej osi, rovnako presné ako v prípade profesionálov a plne editovateľné. áno
Softvér musí zahŕňať pracovný postup funkcie srdca na meranie tepového objemu, ejekčnej frakcie, srdcového výdaja a hmoty myokardu z 2D SSFP, 3D Cine a 4D prietoku s indexovanými hodnotami a normalizovanými hodnotami pre pediatrických a dospelých pacientov, ako aj hrúbky a zhrubnutia steny. áno
Softvér musí mať schopnosť zmeniť koncovú systolu (ES) a koncovú diastolu (ED) pre pravú aj ľavú komoru na časovom paneli štúdie pre jednoduchú a rýchlu úpravu. áno
Softvér musí mať schopnosť automatizovanej segmentácia epikardiálnych kontúr ľavej komory, kontúry endokardu, vstupné body, spoločná registrácia ako aj kvalitatívne vizuálne hodnotenie perfúzie. áno
Softvér musí zobrazovať výsledky v 17-segmentovom štandardnom grafe AHA (American Heart Association). áno
Softvér musí zobrazovať grafy intenzity signálu v pokoji a pri záťaži zobrazené vedľa seba so snímkami a 17-segmentovým štandardným grafom AHA. Nárast segmentu AHA, normalizovaný nárast, čas do vrcholu, vrcholový signál, čas do 50 % vrcholu, plocha pod krivkou. áno
Softvér musí mať možnosť segmentácia s hlbokým učením ĽK epi, ĽP endo a bodov vloženia pre súbory surových údajov T1 s vyhradeným pracovným postupom pre natívny a postkontrastný výpočet T1 a ECV pre surové údaje a vložené mapy. Grafické zobrazenie umiestnenia krivky v prehliadači a v reporte. áno
Softvér musí obsahovať pracovný postup pre kvantifikáciu T2* pre viaceré oblasti záujmu vrátane globálnej oblasti záujmu. Grafické zobrazenie umiestnenia krivky so schopnosťou vylúčiť bod z krivky pre T2*. áno
Softvér musí mať možnosť automatizovanej segmentácia epikardiálnych kontúr ľavej komory, endokardiálnych kontúr a bodov vloženia. Vizuálne vyhodnotenie rozsahu zjazvenia zo snímok oneskoreného vylepšenia pomocou prekrytia farebnou maskou. áno
Softvér musí mať možnosť vyhodnotenie rozsahu vylepšenia pre každý segment na 17-segmentovom štandardnom grafe AHA alebo definovanie prahu. Kvantifikácia celkovej hmoty myokardu (gr), vylepšenej hmoty (gr) a percenta vylepšeného myokardu. áno
Softvér musí mať možnosť vyhodnotenia LGE, perfúzie a akejkoľvek referenčnej série snímok vedľa seba pomocou funkcie drag and drop. áno
Softvér musí mať možnosť publikovania multimediálnych výsledkov, vrátane zistení, akýchkoľvek kľúčových snímok a videí ako aj sekundárnych záberov do PACS. Jednoduché zahrnutie relevantných meraní a tabuliek na urýchlenie klinického reportingu. áno
Softvér musí byť ľahko integrovateľná do diktovacích systémov, PACS, EHR alebo akéhokoľvek systému, ktorý akceptuje HL7, DICOM SR, FHIR, XML, JSON a ďalšie otvorené štandardy. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy má byť dodanie licenčných práv k sotvéru CARDIO AI MR ARTERYS.
Produktová podpora (maintenance), metodická podpora a zapracovanie legislatívnych úprav na obdobie 24 mesiacov.
Dodané tovary musia byť nové, nepoužívané, nerepasované.
Miesto dodania a plnenia predmetu zákazky : Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., MRI pracovisko.
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia: Požaduje sa v lehote na predkladanie ponúk  predložiť vyplnený  podrobný rozpočet na celkové plnenie predmetu Zmluvy v položkovitej špecifikácii ( Príloha č.1), v prípade úspešného Dodávateľa, ten predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy  aktualizovanú Prílohu č.1.
Preukázania splnenia predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia:  Požaduje sa do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi elektronicky presný technický a funkčný popis predmetu zmluvy/zákazky, na základe ktorého bude predmet jasne identifikovateľný - Produkt data sheet
Objednávateľ požaduje predloženie uvedených dokumentov v elektronickej forme, napr. aj ako skenovaný dokument na emailovú adresu zaslanú a uvedenú systémom EKS.
Vyhodnotenie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ vyhodnotí Dodávateľov vlastný návrh plnenia z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov a ak je to potrebné, aj o predloženie dôkazov.
Výsledok vyhodnotenia vlastného návrhu plnenia a splnenia podmienok účasti: ak Objednávateľ na základe Dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, oznámi dodávateľovi, že akceptuje jeho vlastný návrh plnenia predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou.
Ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky v zmysle OF, oznámi dodávateľovi, že neakceptuje jeho vlastný návrh plnenia a odstúpi od zmluvy v zmysle OPEP.
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v dvoch splátkach - 50% z fakturovanej hodnoty do 60 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy a 50% z fakturovanej hodnoty do 120 dní odo dňa poskytnutia zdaniteľného plnenia predmetu Zmluvy.
Požaduje sa aby uchádzač bol zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
Platba: Bezhotovostným platobným stykom.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou, alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Dodávateľ je povinný podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej rámcovej zmluvy. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov.
Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu.
Pokiaľ sa zmluvné strany s poukazom na vyššiu moc dohodnú v priebehu platnosti zmluvy na jej zmene, dohoda musí mať formu písomného Dodatku k tejto zmluve s uvedením právne významného dôvodu. Dodatok musí byť opatrený dátumom, číslom a podpismi osôb oprávnených k tomuto právnemu úkonu za príslušnú zmluvnú stranu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Zmluvné strany sa vzájomne zaväzujú, že zachovajú mlčanlivosť o všetkých informáciách akejkoľvek povahy, s ktorými sa oboznámia s plnením tejto Zmluvy a že v prípade kontaktu s osobnými údajmi fyzických osôb budú postupovať v zmysle zákona č 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a súčasne sa zaväzujú, že zaistia dodržiavanie tohto záväzku svojimi pracovníkmi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

19.06.2023 00:00 — 19.06.2025 23:00

2,00 ks

87 000,00

87 000,00

Inštrukcie k požadovanému vlastnému návrhu plnenia zákazky sú uvedené v osobitých podmienkach opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2023 15:12

14.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2023 11:32 - Vstupná ponuka 87 000,00 € Cena bez DPH
12.06.2023 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 87 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS