30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Poľný nábytok a vybavenie
Posteľ poľná, sedačka poľná
Tovar, Služba
1. Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ alebo kvalitatívny ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Posteľ je konštruovaná z ľahkého a pritom odolného hliníka a pevného polyesteru. Ľahko sa zloží do kompaktného prepravného obalu, ktorý je súčasťou balenia. Lôžko je stabilné a pohodlné, poskytne Vám dostatok potrebného odpočinku, aby ste sa v plnej sile mohli vrátiť do akcie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmery rozloženého | cm | 196 x 76 x 44 | ||
Rozmery zabaleného | cm | 97 x 18 x 20 | ||
Hmotnosť ležadla | kg | 7,5 | ||
Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ | ks | 64 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kostra lehátka | oceľová alebo tvrdený (vysoko pevný) hliník s antikoróznou úpravou, ktorý sa záťažou podľa špecifikácie vôbec neohne, nepreliači a nezlomí. |
Materiál lehátka | pevná polyesterová láka D 500 alebo nylón D420 so záterom (odolnosť voči dažďu, umývateľný) |
Farba lehátka | zelená alebo hnedá |
Prenosný (transportný) obal lehátka | s možnosťou uchopenia v ruke alebo cez rameno |
Antikorózne | Áno |
Skladateľnosť lehátka | Áno |
Použitie | Časté použitie a zaťaženie v teréne. |
Spĺňa | ISO 9001/2008, EN581 1. a 2. časť |
NATO označenie | NSN-7105-99-669-8141 |
2. Kempingová stolička PINGUIN DIRECTOR CHAIR alebo kvalitatívny ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 90 | ||
Hliníková konštrukcia - trubky (rozmer) | mm | 29 x 15 | ||
Rozmer stoličky (sedacia časť/opierka/celkom) | cm | 60 x 54 x 41/62/77 | ||
Zbalený rozmer stoličky | cm | 77 x 54 x 8 | ||
Nosnosť | kg | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál stoličky | Hliník |
materiál sedaku a opierky | Polyester |
Farba | Zelená |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
19.06.2023 10:00 — 07.07.2023 10:00
154,00 ks
14 976,02
12 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2023 12:14
15.06.2023 10:00
15.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2023 12:12 - Vstupná ponuka | 14 976,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 940,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: