• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20235671

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20235671

OF-273733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987324

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok a vybavenie

Posteľ poľná, sedačka poľná

  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Posteľ je konštruovaná z ľahkého a pritom odolného hliníka a pevného polyesteru. Ľahko sa zloží do kompaktného prepravného obalu, ktorý je súčasťou balenia. Lôžko je stabilné a pohodlné, poskytne Vám dostatok potrebného odpočinku, aby ste sa v plnej sile mohli vrátiť do akcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmery rozloženého cm 196 x 76 x 44
Rozmery zabaleného cm 97 x 18 x 20
Hmotnosť ležadla kg 7,5
Ležadlo poľné NATO skladacie ZELENÉ ks 64
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kostra lehátka oceľová alebo tvrdený (vysoko pevný) hliník s antikoróznou úpravou, ktorý sa záťažou podľa špecifikácie vôbec neohne, nepreliači a nezlomí.
Materiál lehátka pevná polyesterová láka D 500 alebo nylón D420 so záterom (odolnosť voči dažďu, umývateľný)
Farba lehátka zelená alebo hnedá
Prenosný (transportný) obal lehátka s možnosťou uchopenia v ruke alebo cez rameno
Antikorózne Áno
Skladateľnosť lehátka Áno
Použitie Časté použitie a zaťaženie v teréne.
Spĺňa ISO 9001/2008, EN581 1. a 2. časť
NATO označenie NSN-7105-99-669-8141
 2. Kempingová stolička PINGUIN DIRECTOR CHAIR alebo kvalitatívny ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 90
Hliníková konštrukcia - trubky (rozmer) mm 29 x 15
Rozmer stoličky (sedacia časť/opierka/celkom) cm 60 x 54 x 41/62/77
Zbalený rozmer stoličky cm 77 x 54 x 8
Nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál stoličky Hliník
materiál sedaku a opierky Polyester
Farba Zelená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

19.06.2023 10:00 — 07.07.2023 10:00

154,00 ks

14 976,02

12 480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2023 12:14

15.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 46
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2023 12:12 - Vstupná ponuka 14 976,00 € Cena s DPH
15.06.2023 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka 14 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS