35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier A4
Papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky papier na každodenné použitie, xerografický papier, papier do fotokopírovacieho stroja, papier do tlačiarní, papier na písanie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo (počet balíkov) | bal | 800 | ||
| formát | formát | A4 | ||
| rozmer - výška | mm | 297 | ||
| rozmer - šírka | mm | 210 | ||
| plošná hmotnosť papiera | g/m2 | 80± 3 | ||
| hrúbka | µm | 106± 3 | ||
| opacita | % | 91 | ||
| belosť | CIE | 161± 3 | ||
| drsnosť | ml/min | 200± 50 | ||
| počet kusov papiera v balíku | ks | 500 |
| Názov |
| Cena je vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa. |
| Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä : dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
| Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 2 pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 hod do 14:00 hod. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanom množstve, v požadovanej kvalite a v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi na email denisa.durkovicova@justice.sk technický list / certifikát výrobcu kancelárskeho papiera, ktorým sa preukáže, že papier spĺňa všetky požadované technické vlastnosti. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje dodať tovar z predmetu zmluvy do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy. |
| Požaduje sa doručenie faktúry a dodacieho listu spolu s tovarom. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
19.06.2023 08:00 — 30.06.2023 14:00
800,00 Balík
6 211,20
5 176,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2023 08:44
14.06.2023 09:00
14.06.2023 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.06.2023 10:20 - Vstupná ponuka | 6 211,20 | € | Cena s DPH |
| 14.06.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 209,70 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: