• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 11:20

Detail zákazky Z20235640

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 11:20

Základné údaje

Z20235640

OF-273632

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7982194

Objednávateľ

35995572

Krajský súd v Žiline

Orolská 3, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier A4

Papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier na každodenné použitie, xerografický papier, papier do fotokopírovacieho stroja, papier do tlačiarní, papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo (počet balíkov) bal 800
formát formát A4
rozmer - výška mm 297
rozmer - šírka mm 210
plošná hmotnosť papiera g/m2 80± 3
hrúbka µm 106± 3
opacita % 91
belosť CIE 161± 3
drsnosť ml/min 200± 50
počet kusov papiera v balíku ks 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä : dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, dodaním, kontrolou a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 2 pracovné dni vopred, a to  v čase od 08:00 hod do 14:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanom množstve, v požadovanej kvalite a v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi na email denisa.durkovicova@justice.sk technický list / certifikát výrobcu kancelárskeho papiera, ktorým sa preukáže, že papier spĺňa všetky požadované technické vlastnosti.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať tovar z predmetu zmluvy do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ neposkytuje zálohy.
Požaduje sa doručenie faktúry a dodacieho listu spolu s tovarom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia reklamácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.06.2023 08:00 — 30.06.2023 14:00

800,00 Balík

6 211,20

5 176,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2023 08:44

14.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 92
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2023 10:20 - Vstupná ponuka 6 211,20 € Cena s DPH
14.06.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 6 209,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS