• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2023 17:58
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 11:20

Detail zákazky Z20235624

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2023 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2023 17:58
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2023 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2023 11:20

Základné údaje

Z20235624

OF-273855

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8004361

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31593356

AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným

Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a ošetrovanie potápačských prístrojov

revízia ZP-10, záchranný prístroj, PRÍSTROJ ZÁCHRANNÝ ZP-10,

  • 50510000-3 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a ošetrovanie potápačských prístrojov, revízia ZP-10 (PRÍSTROJ ZÁCHRANNÝ ZP-10)
Funkcia
Na potápanie v rámci cvičení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia ZP-10 (záchranný prístroj) ks 56
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dýchací prístroj  ZP-10 , Vykonanie revízií na tlakových fľašiach dýchacieho prístroja
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Splatnosť  faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov.
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, vykonania služby, prevzatia a odovzdania dýchacích prístrojov späť k objednávateľovi po vykonaní revízií.
Úhrada za vykonané služby bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na túto úhradu. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

20.06.2023 17:58 — 31.07.2023 17:58

1,00 podľa opisného formulára

29 120,00

29 120,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2023 10:42

16.06.2023 17:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 298
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2023 12:13 - Vstupná ponuka 29 120,00 € Cena bez DPH
16.06.2023 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 29 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS