• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 10:05

Detail zákazky Z20235623

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 10:05

Základné údaje

Z20235623

OF-273627

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977445

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskych potrieb

xerografický papier formátu A4, obálky, popisovače, etikety

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30124510-2 - Popisovače
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup kancelárskych potrieb
Funkcia
Xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení na tlač, popisovače, etikety, obálky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, belosť CIE 170, opacita 94 % /min/, drsnosť 200 ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 1 balík/500 ks 1200 balíkov
Xerografický papier formátu A4 hmotnosť 80g/ m2, belosť CIE 170, opacita 94 % /min/, drsnosť 200 ml/min, hrúbka 111 mikrometrov, 1 balík/500 ks 400 balíkov
Xerografický papier formátu A4, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 170, opacita 94 % /min,  drsnosť 200 ml/min, hrúbka 111 mikrometrov. 1 balík/500 ks 200 balíkov
Xerografický papier formátu A3, hmotnosť 80g/m2, belosť CIE 170, opacita 94 % /min, drsnosť 200 ml/min, hrúbka 111 mikrometrov. 1 balík/500 ks 30 balíkov
Liner s jemným plastovým hrotom, šírka stopy 0,3 mm, dĺžka stopy 1500 m, trojuholníkový úchop, farba písma modrá ks 20
Obálka B4 s X-dnom, samolepiaca, s odnímateľnou páskou, rozmer 250x353, farba hnedá, balenie 250 ks ks 5000
Etikety na hárkoch A4 do laserových tlačiarní, rozmer etikety 70x37 mm, počet etikiet na hárku 24, balenie 100 hárkov bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene predávajúceho.
Dodanie bude požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávka a rozvoz papiera bude realizovaná na 3 pracoviskách (2 x BA, 1x Pezinok).
Nesplnenie niektorej z časti osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa dodanie tovaru do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

27.07.2023 09:15

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

28 620,00

23 850,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2023 16:36

13.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 45
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2023 08:57 - Vstupná ponuka 28 620,00 € Cena s DPH
13.06.2023 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 28 619,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS