• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20235602

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20235602

OF-273831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987293

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade, Update, Implementácia prvkov a systémov siete LAN AOS

sieť LAN AOS, upgrade, update a implementácia

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Migrácia a konfigurácia DMZ
Funkcia
Migrácia a konfigurácia DMZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Migrácia a konfigurácia DMZ ČLH 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konfigurácia nového VMware prostredia pre DMZ
Integrácia so sieťovými prvkami a NGFW
Upgrade existujúceho vCenter na verziu 8
Konfigurácia zálohovania nového DMZ prostredia
Migrácia existujúcich VM do nového DMZ prostredia
 2. Aktualizácia a kontrola technológie Runecast
Funkcia
Aktualizácia a kontrola technológie Runecast
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizácia a kontrola technológie Runecast ČLH 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Upgrade existujúceho riešenia na najnovšiu verziu
Konfigurácia log-collectora na existujúcom VMware prostredí
 3. Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služby spojené s rekonfiguráciou technológie Symantec Endpoint Security Complete ČLH 2,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aktualizácia on-prem Symantec riešenia na novší OS a verziu
Aktualizácia SEP agentov
Konfigurácia Threat defense for AD v ICDm prostredí.
Konfigurácia Adaptive protection
Konfigurácia Adaptive incident rules
 4. Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850
Funkcia
Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služby spojené s rekonfiguráciou a upgradom NGFW 2x Palo Alto 850 ČLH 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Analýza a kontrola prípadných útokov na sieťovej vrstve
Upgrade na najnovšiu stabilnú verziu PAN-OS
Konfigurácia a integrácia NGFW s AIOps
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnou certifikáciou: Symantec Endpoint Security - R1 Administrátor.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnou certifikáciou: HPE Accredited Technical Professional.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnými certifikáciami: PaloAltoNetworks Certified Network Security Engineer (PCNSE); PaloAltoNetworks Certified Detection and Remediation Analyst (PCDRA); PaloAltoNetworks Accredited Configuration Engineer (ACE).
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že disponuje vlastným expertom s platnou certifikáciou: Technický špecialista pre Runecast Analyzer.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platných iso certifikátov 9001, 2000-1 a 27001.
Dodávateľ musí doložiť uzavreté poistenie za prípadné škody vzniknuté pri výkone činnosti, minimálna poistná suma 50,000,00 eur.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží podrobný rozpis prác s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky.
Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly, či ponúkaný tovar alebo služba zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba celý predmet zákazky naraz po dodaní všetkých položiek, nie sú prípustné faktúry za čiastkové plnenie.
Dodávateľ bude vyzvaný k dodaniu predmetu zákazky prostredníctvom objednávky vystavenej objednávateľom.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za vykonané služby vzniká dodávateľovi riadnym dodaním a odovzdaním objednávateľovi
Podkladom pre úhradu ceny za služby bude faktúra vystavená dodávateľom, doložená súpisom dodaných služieb a protokolom o ich odovzdaní.
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy.
V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok dodávateľovi.
Služby budú realizované najneskôr do 60 dní odo dňa vystavenia objednávky.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy.
Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
Dodávateľ je podľa obchodného alebo iného registra oprávnený dodať predmet zákazky.
Dodávateľ je v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora vedeného Ministerstvom spravodlivosti SR, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity.
Nedodržanie predchádzajúcich povinnosti sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

03.07.2023 07:00 — 31.08.2023 15:00

1,00 zákazka

9 900,00

8 250,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu služieb uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2023 13:33

15.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2023 08:33 - Vstupná ponuka 9 900,00 € Cena s DPH
09.06.2023 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 9 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS