• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 15:30

Detail zákazky Z20235600

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 15:30

Základné údaje

Z20235600

OF-273873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977431

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46771158

EURONAL s. r. o.

Klincová 37 , Bratislava , 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a servis záhradnej techniky

kosačka, krovinorez, mulčovač, oprava, servis

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a servis záhradnej techniky.
Funkcia
Servis a oprava 4 ks záhradnej techniky podľa nižšie uvedenej špecifikácie.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kosačka Kubota G26 HD, r.v. 2005, v.č. G26364217 Vykonanie  servisnej prehliadky (vrátane výmeny olejových náplní), výmena chladiacej kvapaliny, výmena mulčovacích nožov, výmena držiakov hydraulického piestu riadenia, výmena žhavičov, výmena AkB
Krovinorez Stihl FS 240, r.v. 2020, v.č. 188291329 Nastavenie motora a karburátora, výmena zapaľovacej sviečky, výmena žacej hlavy
Mulčovač F550 H, r.v. 2020, v.č. 4400214062000429 Oprava defektov 2 ks pneumatík
Krovinorez Stiga SBC 653 KD, r.v. 2014, v.č. 100737 Výmena zapaľovacej sviečky, výmena žacej hlavy a kĺbového ústrojenstva
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy z miesta plnenia a na miesto plnenia a všetkých vedľajších nákladov spojených s dopravou.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 1090 Topoľčany.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín.
Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa tovar nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiaci s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2023 13:16 — 25.08.2023 13:16

1,00 Počty sú uvedené v opisnom formulári.

1 892,00

1 576,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2023 13:16

13.06.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2023 14:25 - Vstupná ponuka 1 891,01 € Cena s DPH
08.06.2023 14:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 891,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS