• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 11:40

Detail zákazky Z20235580

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2023 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2023 11:40

Základné údaje

Z20235580

OF-273790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8009721

Objednávateľ

00306347

Obec Žihárec

Žihárec 599, Žihárec, 92583, SVK

Dodávateľ

17682258

FEREX, s.r.o.

Vodná 23, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

TRIEDENÝ ZBER KOMUNÁLNYCH ODPADOV V OBCI ŽIHÁREC _KONTAJNERY

veľkoobjemové kontajnery

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoobjemový kontajner min. 5 m3
Funkcia
Veľkoobjemový kontajner min. 5 m3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kontajner otvorený nový, nepoužitý ks 1
Dĺžka kontajnera mm 3 000
Šírka kontajnera mm 1 500
Výška kontajnera mm 1 000
Objem kontajnera m3 5
Max. zaťaženie kontajnera (nosnosť) kg 5 000
Vysýpacie háky ks 2
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajnery pre ramenové reťazové nosiče áno
Kompatibilný s vyššie uvedeným nosičom áno
Rám kontajnera z ohýbaných profilov áno
Povrchová úprava áno
Zosilnené prevedenie pre stavebný odpad áno
Sklopné čelo áno
 2. Veľkoobjemový kontajner min. 7 m3
Funkcia
Veľkoobjemový kontajner min. 7 m3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kontajner otvorený nový, nepoužitý ks 1
Dĺžka kontajnera mm 3 500
Šírka kontajnera mm 1 500
Výška kontajnera mm 1 400
Objem kontajnera m3 7
Max. zaťaženie kontajnera (nosnosť) kg 7 000
Vysýpacie háky ks 2
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajnery pre ramenové reťazové nosiče áno
Kompatibilný s vyššie uvedeným nosičom áno
Rám kontajnera z ohýbaných profilov áno
Povrchová úprava áno
 3. Veľkoobjemový kontajner min. 10 m3 _V1
Funkcia
Veľkoobjemový kontajner min. 10 m3 _V1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kontajner otvorený nový, nepoužitý ks 2
Dĺžka kontajnera mm 4 000
Šírka kontajnera mm 1 500
Výška kontajnera mm 1 600
Objem kontajnera m3 10
Max. zaťaženie kontajnera (nosnosť) kg 9 000
Vysýpacie háky ks 2
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajnery pre ramenové reťazové nosiče áno
Kompatibilný s vyššie uvedeným nosičom áno
Rám kontajnera z ohýbaných profilov áno
Povrchová úprava áno
 4. Veľkoobjemový kontajner min. 10 m3 _V2
Funkcia
Veľkoobjemový kontajner min. 10 m3 _V2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkoobjemový kontajner zatvorený nový, nepoužitý ks 1
Dĺžka kontajnera mm 4 000
Šírka kontajnera mm 1 500
Výška kontajnera mm 1 600
Objem kontajnera m3 10
Max. zaťaženie kontajnera (nosnosť) kg 9 000
Vysýpacie háky ks 2
Záruka mesiace 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontajnery pre ramenové reťazové nosiče áno
Kompatibilný s vyššie uvedeným nosičom áno
Rám kontajnera z ohýbaných profilov áno
Povrchová úprava áno
Veko kontajnera áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentné výrobky len tovary s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadované výrobky.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Dodávka kontajnerov bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Orávnené osoby na výkon kontroly /auditu sú oprávnené vstupovať do objektov, zariadení, prevádzok a iných priestorov, ak to súvisí s predmetom tejto zmluvy a požadovať od dodávateľa predloženie originálnych dokladov a inú potrebnú dokumentáciu súvisiacu s touto zmluvou.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu VZP nie je v hrubom nepomere k právam  povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. Ustanovenie bodu 11.5 VZP sa nepoužije.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy zo strany objednávateľa pre podstatné porušenie tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v stanovenom termíne.
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, resp. nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu, orgánov kontroly a auditu podľa bodu 15.1.1 týchto VZP, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obecný úrad 925 83 Žihárec č. 599, Žihárec, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2023 10:52 — 31.10.2023 10:52

1,00 projekt

18 475,00

18 475,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek). Taktiež sa požaduje predložiť jednotkové ceny pre každý typ kontajnera.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2023 10:56

20.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 95
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2023 12:04 - Vstupná ponuka 18 475,00 € Cena s DPH
19.06.2023 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka 18 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS