00603406
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Žatevná 2, Bratislava, 84402, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier, papier do tlačiarní
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky papier A4 80g/m2 Go copy allround (1bal-500ks) 80krabíc | bal | 400 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Žatevná 2, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
30.06.2023 09:05
1,00 celkové množstvo za predmet zákazky
2 400,00
2 400,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2023 09:06
14.06.2023 09:05
14.06.2023 09:20
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.06.2023 09:42 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena s DPH |
| 14.06.2023 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 399,88 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: