• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 12:25

Detail zákazky Z20235556

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 12:25

Základné údaje

Z20235556

OF-273799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987279

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok a vybavenie

Sedačka poľná – skladacia kovová, Stôl poľný - skladací kovový, Posteľ poľná - skladacia

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lôžko poľné (skladacie)
Funkcia
pre odpočinok jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 50
Dĺžka lôžka mm 1900 2100
Šírka lôžka mm 700
Výška lôžka mm 420 450
Nosnosť lôžka kg 150
Hmotnosť s obalom kg 9,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ľahká zliatina, tvrdený vysoko pevný hliník (hr. 1,4 mm) štvorcový prierez 25x25mm/25x35 mm s antikoróznou úpravou (strieborná farba), ktorý sa pod záťažou 150kg neohne, nepreliačia ani nezlomí. Konštrukcia kostry lôžka
Pevná polyesterová látka 600D (500D) so záterom (odolnosť voči vode, umývateľný) Materiál ležadla
Olivovozelená Farebné vyhotovenie ležadla
Kompaktný obal na transport zloženého lôžka áno – s možnosťou uchopenia v ruke, príp. cez rameno
Nožičky lôžka 6 sklopných nožičiek, príp. 3 nožičky v tvare sklopného dvojkríža so zosilneným rámom
Skladatelnosť lôžka áno
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
 2. Stôl poľný (skladací)
Funkcia
stabilný stôl na stolovanie v poľných podmienkach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 25
Dĺžka stola mm 1750 1850
Hĺbka stola mm 700 800
Výška stola mm 740 750
Hrúbka pracovnej dosky mm 25 50
Nosnosť pracovnej dosky stol kg 120
Hmotnosť s obalom kg 15
Ø konštrukcie z oceľ. trubiek mm 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer v zloženom stave 1 300 x 800 mm
Konštrukcia nôh stola Oceľové trubky s antikoróznou úpravou
100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry. Doska zo spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave a držaním zložených nožičiek stola. Konštrukcia pracovnej dosky stola
Materiál pracovnej dosky Jednoducho čistiteľný, chemicky odolný, netoxický, vhodný pre priamy kontakt s potravinami
Farebné vyhotovenie pracovnej dosky Olivovozelená - (ostatné farby vylúčené) - zladené so sedačkou poľnou
Skladateľnosť stola sklápacie nohy stola.
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
 3. Sedačka poľná (skladacia)
Funkcia
sede- nie 1 osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov ks 106
Hĺbka sedačky mm 530
Šírka sedačky mm 450
Výška sedačky s operadlom mm 850 880
Výška sedu mm 450 500
Nosnosť sedačky kg 140
Ø oceľových trubiek nožičiek mm 22 25
Hrúbka stien konštr.nožičiek mm 1
Hmotnosť sedačky kg 4,9 6,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry. Sedák a opierka odolné voči vode, netoxické, bez zápachu. Konštrukcia sedacej a operadlovej časti
Konštrukcia nôh sedačky Oceľové trubky s antikoróznou úpravou
Farebné vyhotovenie Olivovozelená - (ostatné farby vylúčené) – zladené so stolom poľným.
Kvalitatívne parametre 1.akosť v zmysle platných STN EN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.06.2023 07:00 — 20.07.2023 09:00

1,00 súhrn požadovaného množstva

13 651,79

11 376,44

rozpis položiek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2023 13:23

15.06.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 39
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2023 08:58 - Vstupná ponuka 13 650,00 € Cena s DPH
15.06.2023 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka 13 620,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS