• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 15:07
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 16:00

Detail zákazky Z20235552

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.06.2023 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2023 15:07
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2023 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2023 16:00

Základné údaje

Z20235552

OF-272761

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7987334

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47632500

RUBBEX s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hasičské vybavenie

protipožiarny prístrešok

  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 44112100-9 - Prístrešky/kryty
  • 44316400-2 - Železný tovar
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44613400-4 - Skladovacie kontajnery
  • 31219000-4 - Ochranné kryty
  • 44112110-2 - Časti prístreškov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protipožiarny prístrešok
Funkcia
Pre zabezpečenie ochrany pred požiarom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
šírka cm 170 200
dĺžka cm 90 110
výška cm 200 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prístrešok vyrobený : pozinkovanej ocele
Šikmá strecha Dažďová voda automaticky odteká zo strechy, vďaka jej šikmej konštrukcii
Dvere majú tiež funkciu zámku áno
farba červená alebo hnedá
vybavenie prístreška 1x Krompáč P-409WH, požiarnický, motyko-sekera s násadou -  určený pre prácu v tvrdej alebo skalnatej pôde, ideálny na kopanie, odstraňovanie kameňov, presekávanie koreňov a pňov.
vybavenie prístreška 1x TLMNICA GUMOVÁ S TELESKOPICKOU RÚČKOU - určená na hasenie horiacej trávy , lístia alebo machu pri lesných požiaroch.
vybavenie prístreška 1x Veľká hliníková lopata s násadou - hliníková lopata šírka: 35 cm s drevenou násadou
vybavenie prístreška 1x Požiarnícka sekera Strend Pro A621 s drevenou rúčkou. 900 mm, 1600 g
vybavenie prístreška 1x Vedro JAD - 12L - POZINKOVÉ 532 - je vyrobené z pozinkovaného kovu
vybavenie prístreška 5x Červinka Červinka P6 Če 2 hasiaci prístroj práškový 6 kg (34A) - hasiaci prístroj P6 KT je vhodný pre typy požiarov A/B/C,  je pod stálym tlakom, • je certifikovaný podľa normy ČSN EN-3
vybavenie prístreška 1x Kovový sud s odnímateľným vekom 200 l - na uskladnenie piesku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od doručenia tovaru
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Dodanie v čase od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými, alebo vyššími parametrami.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

19.06.2023 18:08 — 30.06.2023 18:08

1,00 ks

6 667,00

5 657,33

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.06.2023 08:08

15.06.2023 15:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2023 15:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 896
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2023 09:51 - Vstupná ponuka 6 667,00 € Cena s DPH
15.06.2023 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 6 667,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS