• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 09:00

Detail zákazky Z20235540

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 15:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 09:00

Základné údaje

Z20235540

OF-273788

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7972109

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava kosačiek ručných a ručne vedených

oprava krovinorezu, servis krovinorezu

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 50531000-6 - Opravy a údržba neelektrických strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis poľnohospodárskej techniky
Funkcia
Servis, oprava a údržba krovinorezov, kosačiek +dodanie náhradných dielov v prípade potreby.
Predmetom zákazky je cena za jednu normohodinu práce a musí byť stanovená vrátane dopravných nákladov pri štandardnejúdržbe, hodinovú sadzbu za práce servisu podľa jednotlivých typov zariadení, cenu za diagnostiku za vady, cenu zavypracovanie cenovej ponuky, resp. vypracovanie protokolu o neefektívnosti opravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednotková cena práce za servis, údržbu a opravy,vrátane dopravy na miesto poskytovania služby normohodina 1
Obchodná marža na dodaný náhradný diel - originál (podmienené dokladovaním nákupnej ceny na vyžiadanie objednávateľa)/ bez DPH % 20
Obchodná marža na dodaný náhradný diel - náhrada (podmienené dokladovaním nákupnej ceny na vyžiadanie objednávateľa)/ bez DPH % 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava zahŕňa úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
 2. ZOZNAM ZÁHRADNEJ TECHNIKY:
Funkcia
Pozáručný servis záhradnej techniky, ručného a elektrického náradia podľa priloženého zoznamu s možnosťou dodatočného zaradenia novo zakúpenej záhradnej techniky a ručného elektrického náradia na základe písomného oznámenia oprávnenou osobou.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov; Typ;
Krovinorez STIHL 410
Krovinorez STIHL 410
Husqvarna 129 R
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom verejného obstarávania je cena za jednu normohodinu práce (v EUR s DPH) a musí byť stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (doprava, odvoz do servisu a zo servisuna miesto plnenia, diagnostika, vystavenie faktúry, zápisov a protokolov), okrem nákladov na náhradné diely, prípadne iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky.
Cena predmetu zmluvy pozostáva z ceny práce, ceny nutného servisného materiálu (náhradných dielov), cenu použitých servisných zariadení a prác v subdodávke potrebných pre údržbu alebo pozáručný servis záhradnej techniky, ručného a elektrického náradia.
Objednávateľ požaduje od poskytovateľa záruku na vykonané servisné zásahy minimálne 12 mesiacov.
V prípade potreby môže objednávateľ od poskytovateľa požadovať dokladovanie nákupnej ceny náhradného dielu alebo subdodávky uvedenej vo faktúre a to písomne do 5 kalendárnych dní od doručenia faktúry. Poskytovateľ je v tomto prípade povinný do 5 kalendárnych dní od písomného doručenia požiadavky doručiť objednávateľovi potrebné dokumenty o nadobudnutí náhradného dielu alebo subdodávky. Za doklad sa považuje faktúra o nadobudnutí náhradného dielu alebo subdodávky
Jednotková cena tovaru je na faktúre uvádzaná s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, doposiaľ nepoužitých originálnych náhradných dielov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ si zabezpečí vlastnú prepravu nosiča náradia a prídavných zariadení zo sídla organizačnej zložky objednávateľa na miesto služby.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených  dôvodov môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že objednávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá neposkytne alebo nevykoná plnenie),môže si objednávateľ  voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Počas trvania zmluvy maximálny finančný limit na Pozáručný servis záhradnej techniky, ručného a elektrického náradia, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov je 1100 EUR s DPH.
Poskytovateľ služby je povinný pred uskutočnením opravy zariadenia spracovať cenovú ponuku, ktorú odošle e-mailom objednávateľovi služby na odsúhlasenie. Až po odsúhlasení cenovej ponuky objednávateľom môže začať realizácia opravy zariadenia v zmysle spracovanej cenovej ponuky.
Vypracovaná cenová ponuka poskytovateľom služby musí obsahovať:
- položkovitý rozpis prác s uvedením počtu NH pri jednotlivých položkách, jednotkovú cenu položky, celkovú cenu za položku a celkovú cenu za práce bez DPH a s DPH;
- položkovitý rozpis náhradných dielov s uvedením pri jednotlivých položkách názvu náhradného dielu, jednotkovej ceny náhradného dielu, predpokladaného počtu daného náhradného dielu, celkovej ceny položky náhradného dielu a celkovej ceny za všetky položky náhradných dielov bez DPH a s DPH
- odsúhlasenie cenovej ponuky musí tvoriť prílohu faktúry;
Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať: položkovitý rozpis jednotlivých servisných prác s uvedením počtu normohodín pri položkách, položkovitý rozpis použitých náhradných dielov s uvedením cien bez DPH pri položkách, položkovitý rozpis použitia servisných zariadení s uvedením cien bez DPH pri položkách, položkovitý rozpis prác vykonaných v subdodávkach s uvedením cien bez DPH pri položkách.
Poskytovateľ je povinný v prípade reklamácie zabezpečiť odstránenie reklamovaného stavu v zmysle platného obchodného zákonníka a reklamačného poriadku dodávateľa služby, vrátane dopravných nákladov na vlastné náklady.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

15.06.2023 15:27 — 31.07.2023 15:27

1,00 normohodina

10,13

8,44

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2023 15:30

12.06.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 711
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2023 22:22 - Vstupná ponuka 9,96 € Cena s DPH
12.06.2023 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka 9,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS