• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    13.06.2023 08:33

Detail zákazky Z20235525

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 14:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    13.06.2023 08:33

Základné údaje

Z20235525

OF-273612

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000

servis, skener

  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a servis vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000
Funkcia
Zabezpečenie digitalizácie analógových fotografických obrazových záznamov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava a profylaktika vyhodnocovacieho vybavenia Vexcel Ultrascan 5000 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava (výmena) svetelného zdroja 1 ks
Oprava/údržba (výmena) zdvíhacích motorčekov 2 ks
Maitenance riadiacej jednotky 1 ks
Aktualizácia SW na vyššiu verziu 1 ks
Údržba mechanických častí zariadenia-premazanie a nastavenie vôle posunov 2 ks
Nastavenie prístroja, rádiometrická a geometrická kalibrácia zariadenia 1 ks
Náhradný spotrebný materiál - lampa (svetelný zdroj) - "Transmissive Lamp" 1 ks
Náhradný spotrebný materiál - sklo prítlačné (horné) - "JobSheet" 1 ks
Náhradný spotrebný materiál - zdvíhací motorček krycieho skla s prevodovkou 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, Banská Bystrica, Ružová 8
Originálne náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu, alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu
V prípade potreby, umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa
- objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov,
- nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Servisné práce budú vykonané v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 14.00 hod.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho / dodacieho/ listu vystaveného dodávateľom, obidvoma stranami
Montážny /dodací/ list bude prílohou faktúry. Montážny /dodací/ list musí obsahovať údaje o skutočnom čase / v hodinách/ potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy, a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, takáto faktúra nebude akceptovaná zo strany objednávateľa a bude požadované vystavenie novej faktúry.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedené v predmetnej zmluve sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod  zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

19.06.2023 08:00 — 31.08.2023 14:00

1,00 súbor položiek

1 500,00

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2023 14:10

13.06.2023 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 366
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS