17336121
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nových Zámkoch
Slovenská 13, Nové Zámky, 94030, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom sieťového multifunkčného zariadenia vrátane súvisiacich služieb
multifunkčné zariadenie, kopírovacie stroje, tlačiareň, servis, údržba
Tovar, Služba
1. Prenájom sieťového multifunkčného zariadenia vrátane súvisiacich služieb.
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zabezpečenie činností objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom farebného multifunkčného zariadenia | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- Technológia tlače: | farebná laserová |
- Systémová pamäť: | min. 4 GB |
- Pevný disk: | min. 240 GB |
- Zásobník papiera 1: | min. 500 listov, A6 až A4R, 52–256 g/m² |
- Zásobník papiera 2: | min. 500 listov, A6 až A3R, 52–256 g/m² |
- Ručný podávač: | min. 100 listov, A6-SRA3, 60-300 g/m², baner |
- Rozlíšenie tlače: | min. 1200 x 1200 dpi |
- Tlačové jazyky: | PCL 6 (XL3.0), PostScript 3, XPS |
- Podporované operačné systémy: | Windows 8, 10, WinServer 2016,2019, Mac OS X |
- Ovládanie: | farebný dotykový displej s jednoduchým intuitívnym ovládaním, slovenské menu |
- Rozhranie: | 10/100/1000-Base-T Ethernet, USB 2.0 |
- Kopírovanie, tlač: | jednostranne, obojstranne (automaticky) |
- Rýchlosť kopírovania a tlače A4: | min. 25 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
- Tlač prvej strany: | do 10 sek. |
- Tlač z USB pamäte: | áno |
- Podávač originálov: | duplexný - obojstranný automatický, min. 100 listov |
- Rýchlosť skenovania: | min. 60 strán za minútu čiernobielo aj farebne |
- Režimy skenovania: | skenovanie do e-mailu, SMB, FTP, USB |
- Formáty skenovania: | JPEG, TIFF, PDF |
- Rozlíšenie skenera: | min. 600 x 600 dpi |
- Viacnásobné kopírovanie: | 1 – 9 999 |
- Zväčšenie: | 25–400% v krokoch po 1%; automatický zoom |
- Jednoduchý stolík: | áno |
- Bezpečnosť dát: | Šifrovanie dát na HDD/SSD |
Doplňujúce funkcie: | |
- Politika PIN-ov: | Možnosť definovať dĺžku PINu (viac ako 4-miestny) |
- Pripojenia zariadenia do tlačového systému (SafeQ, MyQ) alebo obdobného systému | |
- Webový prístup pre administrátora. | |
- Vzdialená správa zariadenia, tlačové pravidlá, oprávnenia a kvóty. | |
- Centralizovaná správa užívateľov, podpora LDAP. | |
- Vytváranie skenovacích profilov s možnosťou zmeny parametrov: rozlíšenie, farba-mono, duplex, sýtosť, formát, zmiešané veľkosti originálu, pôvodný obraz (foto, text). | |
- Tlačové riešenie musí spĺňať nariadenie smernice EÚ GDPR. | |
- Možnosť analýzy tlačovej úlohy: počet strán, použitie farby, veľkosť papiera, duplex. | |
- Podrobné reporty podľa nadefinovaných kritérií. | |
- Automatické odosielanie hlásení o stave zariadenia (požiadavky na toner, chybové hlásenia, počítadlo) |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť (elektronicky alebo poštou) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: a) mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov + b) predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu + c) predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu + d) cena za odkúpenie. Predpokladaný počet výtlačkov ČB strán: 380000 A4/48 mes. Predpokladaný počet výtlačkov FB strán: 4500 A4/48 mes. |
2. Cena je vrátane dopravy, rozbalenia, inštalácie, nastavenia zariadenia a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia. Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
3. Cena za stranu musí zahŕňať všetky náklady spojené s prevádzkou zariadenia, kompletný servis, servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.). |
4. Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku sú maximálne a záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
5. Pre fakturáciu sa za počet strán považuje nasledovné: 1 strana formátu A4 = 1 strana, 1 strana formátu A3 = 2 strany,obojstranne A4 = 2 strany, obojstranne A3 = 4 strany. Skenovanie sa neúčtuje. |
6. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
7. Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu na mieste inštalácie počas celej doby prenájmu. |
8. Požaduje sa stála služba - starostlivosť na diaľku formou online monitoringu zariadenia servisným strediskom dodávateľa s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovaných náhradných dielov a automatické dodávky spotrebného materiálu. Tonery a odpadková nádoba musia byť dodané do zásoby vopred. Dodávka tonerov, fotovalcov a náhradných dielov musí byť zahrnutá v cene nájmu. |
9. Dodávateľ je povinný v pracovných dňoch do 24 hodín od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení. Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako 48 hodín od nahlásenia poruchy, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčné náhradné zariadenie. |
10. Dodávateľ zabezpečí stálu službu: hot-line podporu pre prípad potreby rady ohľadom užívania zariadenia objednávateľovi. |
11. Cyklus odpočtu počítadiel bude štvrťročný. |
12. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. |
13. Licencia na programové vybavenie na správu tlačového systému (napr., MyQ , SAFEQ) na celé obdobie prenájmu zariadenia. |
14. Objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť zariadenie za cenu 1 € bez DPH. |
15. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom v rámci vlastného návrhu na plnenie zákazky a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v tejto zmluve. Ak predložené doklady a dokumenty nepreukazujú niektorú z požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu. |
16. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
17. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
18. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
19. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, nerepasovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa. |
Slovenská č. 13, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2023 00:00 — 01.08.2027 00:00
1,00 ks
9 000,00
7 342,00
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručiť (elektronicky alebo poštou) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: a) mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 48 mesiacov + b) predpokladaný počet ČB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 ČB A4 stranu + c) predpokladaný počet FB A4 strán za 48 mesiacov x cena za 1 FB A4 stranu + d) cena za odkúpenie. Predpokladaný počet výtlačkov ČB strán: 380000 A4/48 mes. Predpokladaný počet výtlačkov FB strán: 4500 A4/48 mes.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2023 08:13
20.06.2023 13:00
20.06.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2023 09:46 - Vstupná ponuka | 8 998,80 | € | Cena s DPH |
09.06.2023 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 148,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.