• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 13:50

Detail zákazky Z20235508

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2023 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2023 13:50

Základné údaje

Z20235508

OF-273716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7982150

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier bežný a špecializovaný papier na kancelárske, grafické a tlačiarenské účely

Písací papier, Papier na tlač a fotokopírovanie, Xerografický papier, Ofsetový, samokopírovací, lepenka

  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 22990000-6 - Novinový papier, ručný papier a iný nenatieraný papier alebo lepenka na grafické účely
  • 30197640-4 - Samokopírovací a iný kopírovací papier
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Položka - Plotrový papier
Funkcia
Plotrový papier do veľkoformátovej tlačiarne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plotrový papier bez povrchovej (materiál kompatibilný s veľkoformátovou tlačiarňou OCÉ ColorWave 650) gramáž 90gr/m2, (šírka role 297 - 1067 mm; dutinka 3″) tlač technických výkresov, posterov a máp
Plotrová rolka Smartline (resp. vhodný ekvivalent) šírka 1067 mm, 76 mm dutinka, 150 m návin, gramáž 90 g
 2. 2. Položka - Plotrový papier
Funkcia
Plotrový papier do veľkoformátovej tlačiarne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plotrový papier bez povrchovej úpravy (materiál kompatibilný s veľkoformátovou tlačiarňou OCÉ ColorWave 650) gramáž 120gr/m2, (šírka role 594 - 1067 mm; dutinka 3″), tlač technických výkresov, posterov a máp
Plotrová rolka Color copy (resp. vhodný ekvivalent) šírka 1067 mm, 76 mm dutinka, 125 m návin2, gramáž 120 g
 3. 3. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní balíkovaný A3 80g/m2, tlač brožúr 500ks/bal
Eurobasi alebo ekvivalent gramáž 80gsm, rozmer 297 x 420 mm, belosť CIE 146, farba biela
 4. 4. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bal. 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní balíkovaný A3 90g/m2, tlač brožúr 500ks/bal
IQ Premium alebo ekvivalent gramáž 90gsm, rozmer 297 x 420 mm, belosť CIE 146, farba biela
 5. 5. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a tlačiarní balíkovaný A4 80g/m2, bežný kanc. papier CB a farebné kopírovanie, hotovenie duplikátov, tlač diplomových prác, 500ks/bal
Charakteristika gramáž 80gsm, rozmer 297 x 210 mm, belosť CIE 146, farba biela
 6. 6. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní balíkovaný A3 120g/m2, tlač farebných publikácií 250ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalent gramáž 120gsm, rozmer 297 x 420 mm, belosť CIE 146, farba biela
 7. 7. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní balíkovaný A3 160g/m2, farebná tlač pozvánok 250ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalent gramáž 160gsm, rozmer 297 x 420 mm, belosť CIE 146, farba biela
 8. 8. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 120g/m2, tlač farebných publikácií 250ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalentný originál do farebných tlačiarní Xerox gramáž 120gsm, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela
 9. 9. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 160g/m2, farebná tlač pozvánok 250ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalentný originál do farebných tlačiarní Xerox gramáž 160gsm, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela
 10. 10. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 200g/m2, farebná tlač dimplomov 250ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalentný originál do tlačiarní Xerox gramáž 200gsm, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela
 11. 11. Kancelársky papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní Xerox balíkovaný SRA3 250g/m2, farebná tlač obálok na publikácie, 125ks/bal
Color copy Original alebo ekvivalentný originál do tlačiarní Xerox gramáž 250gsm, rozmer 450 x 320 mm, belosť CIE 168, farba biela
 12. 12. Natieraný papier
Funkcia
Papier do kopírovacích strojov a farebných tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal. 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier s povrchovou úpravou do farebných tlačiarní, gloss balíkovaný 115g/m2, farebná tlač publikácii 500ks/bal
Experia digi alebo ekvivalent gramáž 115gsm, rozmer 320 x 450 mm, biely bezdrevný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody - rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením špecifikácie každej položky.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón a e-mail) do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Ponuku je potrebné predložiť za celý predmet zákazky, vrátane dopravy, tak ako je uvedený v špecifikácii. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenie na miesto plnenia, určené objednávateľom, vrátane odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený a vrátane likvidácie a odvozu obalov v súlade s platnou legislatívou SR
Samotná realizácia sa bude uskutočňovať na základe objednávok objednávateľa (verejného obstarávateľa), podľa jeho potreby. Uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru sú predpokladané a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien a finančného limitu rámcovej dohody. Niektoré položky sa nemusia objednať vôbec.
Požaduje sa dodávka tovaru do 7 pracovných dní od doručenia objednávky, do miesta sídla objednávateľa ako aj jeho pracovísk vo:  Zvolene, Gabčíkove, Banskej Štiavnici, Košiciach. Prevzatie tovaru na základe podpisu prebericieho protokolu/dodacieho listu určeným zamestnancom objednávateľa. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8.00 hod do 13.30 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať (telefonicky) zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií, tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe, bude sa to považovať za podstatné porušenie RD. Pri položkách č. 1 a č. 2 je objednávateľ oprávnený požadovať vzorku tovaru.
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Každá samostatná čiastková objednávka bude predmetom samostatnej faktúry. Na faktúre žiadame uviesť sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry.
Rámcová dohoda na 1 rok - alebo do vyčerpania finančného limitu určeného v rámcovej dohode (suma víťazného uchádzača z elektronickej aukcie).
Objednávateľ je oprávnený (námatkovo) počas plnenia RD vo vzťahu k určeniu ceny tovaru pre ktorúkoľvek čiastkovú objednávku požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle RD, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu.
Objednávateľ môže nakúpiť od dodávateľa aj iné druhy kancelárskeho papiera, ktoré má dodávateľ vo svojej ponuke, než sú uvedené priamo v rámcovej dohode. Pri stanovení ceny takého druhu tovaru sa bude primerane postupovať podľa predchádzajúceho ustanovenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi aktuálne cenníky takýchto iných druhov tovaru (aj prostredníctvom internetovej stránky objednávateľa).
Ukončenie RD pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, môže nastať: a) odstúpením od RD pre podstat. porušenie zmluvných podmienok, b) odstúpením od RD z dôvodov a za podmienok uvedených vo VZP OPEP, v týchto prípadoch ukončenie zmluvy nastane dňom doručenia pís. odstúpenia dodávateľovi, c) dohodou zmluvných strán, ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, d) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, ukončenie RD nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasled. dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 2175/22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

4 177,50

4 177,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2023 08:03

14.06.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2023 14:50 - Vstupná ponuka 4 173,16 € Cena bez DPH
13.06.2023 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 4 173,16 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS