30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly hasiacich prístrojov
prenosné hasiace prístroje, kontrola hasiacich prístrojov
Služba
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontrola ručných a pojazdných hasiacich prístrojov | ks | 481 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typy hasiacich prístrojov | 1 kg, 2 kg, 4 kg, 5 kg, 6 kg, 50 kg, 9L |
Výrobcovia | Kovoslužba, Tepostop, Kodreta, Červinka, Vítkovice, Pyrokontrol,Haspo, Hastex, Pyronova, Neuruppin, HP KONTROL, Tuson, U.Hradište, Siel, Pyroservis, Beta Corporation... |
Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania azabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov |
Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č.314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
Názov |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude potvrdenie o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady). |
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00. |
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol najmenej 10 pracovných dní vopred. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátuEÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnúsadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomtoprípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje. |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.06.2023 13:03 — 14.07.2023 13:03
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
925,00
770,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2023 13:05
12.06.2023 13:02
12.06.2023 13:17
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2023 13:08 - Vstupná ponuka | 925,00 | € | Cena s DPH |
07.06.2023 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: