• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 13:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 14:25

Detail zákazky Z20235505

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 13:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 14:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 14:25

Základné údaje

Z20235505

OF-273049

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7972081

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby,obaly a obalový materál

kontajner,vrece

  • 24510000-2 - Polyméry etylénu v primárnych formách
  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 39293000-2 - Umelé výrobky
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vedro nerez 14 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vedro nerez 14 l ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vedro nerez 14 l . Vedro s ergonomickým uchom. Materiál: nerez. Rozmery: objem 14 l,
Hĺbka 34,0 cm Šírka 38,0 cm Výška 30,0 cm
 2. Vrecia na odpadky 240L/25ks/60my
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia na odpadky 240L/25ks/60my ks 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LDPE vrecia typ60 240L 25ks Použitie: vrecia extra veľké, separovaný zber,  MATERIÁL LDPE HRÚBKA MM/MY0,05mm/50my OBJEM/L240 L
MJ25 ks ROZMER1000x1200mm
 3. Vrece zákopové na piesok OLIV
Funkcia
Vrece na piesok - sandbag. Nenahraditeľný pomocník pri zákopových prácach alebo pre stavbu protipovodňových hrádzí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrece zákopové na piesok OLIV ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyrobený z polypropylénu - nehnije. Vrátane šnúrky na zaviazanie. Rozmer - 46 x 88 cm
 4. Plastový sud 60 l s vekom, s UN certifikátom
Funkcia
60 – litrový plastový sud na vodu, kvas alebo chemikálie s uzatváracím vekom. Sud je vyrobený z kvalitného HDPE modrej farby, na bočnej strane s dvoma držadlami. Tie významne uľahčujú manipuláciu s nádobou. Sud je vyrobený zo zdravotne nezávadného materiálu. Vďaka UN kódu obalu je využívaný najmä v chemickom priemysle na skladovanie a manipuláciu so širokým spektrom kvapalných látok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový sud 60 l s vekom ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sud je vyrobený z kvalitného HDPE, zdravotne nezávadný, na bočnej strane s dvoma úchytmi. Plastový sud má UN certifikát.
Objem suda: 60L, Vonk. výška (mm): 620, Vonk. priemer (mm): 400, Plniaci otvor (mm): 328, Hmotnosť (kg): 3.5,
 5. Fólia stretchová priehľadná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fólia stretchová priehľadná ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hmotnosť 1ks 2,1kg
23micronov
šírka 500mm
dĺžka 130m
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.07.2023 12:58 — 07.07.2023 12:58

1,00 zákazka

3 622,25

3 018,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2023 12:59

12.06.2023 13:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2023 13:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 787
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2023 09:49 - Vstupná ponuka 3 607,20 € Cena s DPH
12.06.2023 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS