30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36703435
ADITEC Slovakia, s.r.o.
Lackova 6, Bratislava, 84104, SVK
Opravy a údržba interiérového vybavenia (nábytku)
nábytok, údržba, čalúnenie, postele, váľandy
Služba
1. Prečalúnenie postelí
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozmer postelí - 80x200cm |
Vrátane novej výplne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
výplňová pena | T4055 |
gramáž poťahovej látky | 330gr/m2 |
nová výplň | 8cm |
Názov |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa cenovú ponuku na celý predmet zákazky a možný výber poťahových látok a výplní. |
Účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiťobjednávateľovi najneskôr do 5 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy. |
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 5 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby. |
Celková fakturovaná cena za opravu nábytku predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave |
V prípade, ak sa oprava nábytku nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za dopravu nábytku, ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí nábytku. |
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z ceny za montáž, demontáž nábytku, prečalúnenie a odvoz/dovoz na miesto plnenia. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť, alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňomdoručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Miesto plnenia: Posádková ubytovňa, Trenčín |
71.prpv, Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
19.06.2023 12:54 — 14.07.2023 12:54
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
7 000,00
5 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2023 12:55
14.06.2023 12:54
14.06.2023 13:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2023 14:44 - Vstupná ponuka | 6 999,60 | € | Cena s DPH |
14.06.2023 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: