• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2015 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2015 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2015 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2015 14:40

Detail zákazky Z201533681

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.11.2015 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.11.2015 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.11.2015 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.11.2015 14:40

Základné údaje

Z201533681

OF-59540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2147988

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač s monitorom pre kancelárske účely

osobný počítač, monitor, myš, klávesnica,

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237400-3 - Príslušenstvo na vkladanie dát
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač s monitorom pre kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
osobný počítač ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skrinka Small Form Factor (SFF)
CPU procesor x86-64 Sock: LGA1150 s 2 jadrami, Cache 3 MB,
CPU dosahujúci výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min 5040
MD chipset od rovnakého výrobcu ako procesor
RAM 4 GB DDR3, 1600 DIMM, maximum 16 GB
HDD 500 GB, SATA, 7200 RPM, Hard Disk Drive
Grafická karta integrovaná, možnosť rozšírenia o externú grafiku
Zvuková karta integrované High Definition Audio
Optická mechanika DL DVD±RW mechanika
Komunikácie integrovaná Gigabit Ethernet RJ45
Rozhrania - minimálne 3 x PCI Express x1, 1 x PCI Express x16, min. 4 x USB 3.0, 6x USB 2.0, audio-in/out, RJ45, 1 xVGA
Rozhrania - minimálne 2x USB 3.0; 4x USB 2.0; 1x Audio-In; 1x Audio-Out; 1x MIC-In; 1x RJ45; 1x VGA; 1x Display Port, 1x 9
Rozhrania - minimálne 1x PCIe x16 - Low Profile; 2x PCIe x1 - Low Profile
Klávesnica USB SK klávesnica
Myš USB optická + podložka
Zdroj min. 180W / autosense
Rozmery 382 mm x 100 mm x 335 mm
Operačný systém (Sk) umožňujúci prácu v doméne a upgrade
Monitor monitor od rovnakého výrobcu ako osobný počítač
Monitor - uhlopriečka a ďalšie parametre uhlopriečka min. 23.6" WIDE Full HD, technológia LCD, matný, WLED,
Monitor - rozlíšenie a ďalšie parametre natívne rozlíšenie: 1920x1080, pomer kontrastu min. 1000:1 statický, min. 2000000:1 dynamický
Monitor - odozva, pripojovacie konektory doba odozvy max. 8 ms, výstup VGA, DVI-D
Monitor - ďalšie požiadavky zabudované audio reproduktory; min. s výkonom 2x 3W; vrátane dodávky prepojovacieho digitálneho vid
Monitor - environmentále a energetické poižadavky Vyrobené: bez As / bez Pb / bez Mercury; Energy Star: min. 6.0; EPEAT: min. Gold; ULE: min. Gold; T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Úspešný uchádzač / dodávateľ musí mať v čase predkladania ponúk zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú vo výpise z obchodného registra alebo Živnostenského oprávnenia ako je predmet zákazky.
2. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3. Pre predkladané PC uchádzač predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
4. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať od dodávateľa predloženie dokumentácie deklarujúcej dodržiavanie hlavných zásad environmentálneho manažérstva pri návrhu a výrobe dodávaných osobných počítačov a monitorov. Potvrdenie (certifikát ISO 14001 alebo ekvivalent) je nutné dodať do 3 pracovných
dní odo dňa účinnosti zmluvy.
5. V prípade nesplnenia ktorejkoľvek z podmienok uvedených v odsekoch 1 – 4 úspešným uchádzačom / dodávateľom Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo nepreukázania splnenia ktorejkoľvek z týchto podmienok predložením príslušného dokladu preukazujúceho splnenie danej podmienky v nasledovných lehotác
a) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy pre odsek 1,
b) do 35 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy pre odsek 2,
c) spolu s odovzdaním každého konkrétne dodávaného PC pre odsek 3,
d) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy pre odsek 4,
6. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
7. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky v množstve a kvalite predpokladanej technickou špecifikáciou zmluvy a osobitnými požiadavkami na plnenie.
a) V prípade nesplnenia tejto povinnosti vzniká verejnému obstarávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania a za každú vadu dodaného plnenia samostatne.
b) Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty a jej zaplatenie nezbavuje uchádzača povinnosti vadu odstrániť.
c) V prípade nesplnenia povinnosti uvedenej v tomto odseku ani v dodatočnej lehote 5 dní odo dňa, keby malo dôjsť k riadnemu plneniu, je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť.
8. Objednávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky (v prípade ak by nastala okolnosť pochybnosti či predmet zmluvy spĺňa požadované technické vlastnosti a požiadavky), resp. predloženie typu a modelu PC do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu,
na základe výzvy na kontaktnú emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
9. Dodávateľ je povinný dodať nový nerepasovaný počítač – v lehote 3 pracovných dní predloží čestné vyhlásenie o uvedenej skutočnosti.
10. Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice a notebooky v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci informačného systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc
s OS MS Windows (32bit).
11. Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, t.z.. dodávateľ dodá na adresu objednávateľa, 30 ks osobných počítačov.
12. V cene predmetu plnenia zmluvy je dovoz, rozbalenie, inštalácia na pracoviská verejného obstarávateľa, tzn. všetky náklady spojené s dodávkou.
13. Záručná doba je 36 mesiacov na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej opravy znáša dodávateľ.
14. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ani jej zaplatením nie je dotknuté právo verejného obstarávateľa na náhradu škody, ktorá mu porušením povinností uchádzačom vznikla.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

20.11.2015 09:31 — 15.12.2015 09:31

30,00 ks

20 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.11.2015 09:50

09.11.2015 09:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.11.2015 09:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 509
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2015 09:11 - Vstupná ponuka 19 996,80 € Cena s DPH
09.11.2015 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 18 890,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS