30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Poľný nábytok
lôžko skladacie poľné, stolička skladacia
Tovar, Služba
1. Lôžko poľné
|
|
---|---|
Funkcia |
Poľné skladacie ležadlo je pohodlná, ľahká a veľmi skladná mobilná posteľ. Skladacia posteľ sa dá veľmi ľahko poskladať do malého obalu - tašky s popruhom cez rameno, a takto preniesť, naložiť do auta alebo uskladniť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 30 | ||
Nosnosť | kg | 150 | ||
Hmotnosť | kg | 4,5 | 8,5 | |
Dĺžka | cm | 190 | 210 | |
Šírka | cm | 68 | 75 | |
Výška | cm | 42 | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca | Tectake alebo ekvivalent |
Robustná konštrukcia z hliníkových profilov | áno |
Prenosné vrecko s rukoväťou a sťahovacou šnúrkou | áno |
Materiál: | plátno: 100% polyester (600D) |
Kostra: | hliník |
Farba | zelená |
2. Stolička poľná
|
|
---|---|
Funkcia |
Široké a pohodlné kreslo s mäkkými opierkami pre ruky. Po zbalení má tvar plochej dosky, zaberajúcej minimum priestoru. Vďaka stabilnej širokej základni sa neborí v mäkkom povrchu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 20 | ||
Nosnosť | kg | 110 | ||
Hmotnosť | kg | 2,5 | 3,0 | |
Hĺbka | cm | 50 | 55 | |
Šírka | cm | 60 | 70 | |
Výška | cm | 75 | 85 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca | Coleman Deck alebo ekvivalent |
Materiál: | 100% polyester (600D) |
Kostra: | hliník |
Farba | zelená |
Podrúčky kryté PE penou s poťahom | |
Držadlá pro jednoduché prenášanie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dni od uzavretia zmluvy. |
Požadujeme dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Materiál požadujeme dodať v pracovných dňoch od 8,00 do 14:00 hod. |
Pri fakturácií požadujeme uviesť jednotkové ceny za materiál bez DPH aj s DPH. |
Ponuka musí byť predložená na celý predmet zákazky. |
Dodávateľ dodá na adresu plnenia 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru táto skutočnosť musí byť uvedená na faktúre |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od doručenia tovaru. |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacovDodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
14.06.2023 08:00 — 07.07.2023 12:00
1,00 celok
3 000,00
2 521,13
Požadujem predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy, vrátane uvedenia presného typu dodávaných výrobkov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2023 11:50
12.06.2023 12:00
12.06.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2023 10:53 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
12.06.2023 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: