• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 09:00

Detail zákazky Z20235454

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 08:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 09:00

Základné údaje

Z20235454

OF-272073

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7972019

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné a propagačné stojany a roll-up bannery

roll-up, banner, prezentačný stojan

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné a propagačné stojany a panely
Funkcia
Rozložiteľný prezentačný stojan s plátnom a potlačou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Reklamný roll-up banner ks 4
výška cm 200 215
šírka cm 85
váha kg 3 5,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ľahký a pevný materiál ano
hliníková konštrukcia ano
stabilný samotný systém bez tlače vystuženie pre lepšiu stabilitu
jednoduchá montáž a demontáž ano
možnosť plnofarebnej tlače, farby odolné voči oteru ano
vrátane grafického plátna s potlačou podľa grafického návrhu od objednávateľa rozmer poľa grafiky
vystužená  prepravná taška ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto plnenia je Bratislava.
Ponuka musí byť zadaná na celý obsah zákazky.
Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný a v plnej záruke.
Objednávateľ požaduje záruku na tovar v trvaní podľa Obchodného zákonníka.
Balenie musí zabezpečiť doručenie tovaru a manipuláciu s ním bez poškodenia.
Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 15,00 hod.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu Objednávateľa minimálne 4 dni vopred.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými alebo lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ sa zaväzuje zhotoviť potlač na banner na základe grafických návrhov poskytnutých odberateľom, a to najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia grafických návrhov dodávateľovi, vrátane dodania všetkých súčastí na osadenie na propagačný stojan. Grafické podklady budú dodané dodávateľovi po uzatvorení zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Kutuzovova 8,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

19.06.2023 08:00 — 14.07.2023 12:00

4,00 ks

223,80

223,80

Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.06.2023 08:01

12.06.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2023 10:04 - Vstupná ponuka 223,80 € Cena bez DPH
11.06.2023 21:32 - Najvýhodnejšia ponuka 219,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS