• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 11:05

Detail zákazky Z20235436

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.06.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.06.2023 11:05

Základné údaje

Z20235436

OF-273598

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7972069

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

počítač, notebook, výpočtová technika

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač
Funkcia
Prenosny počítač určený pre pracovné úkony
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný počítač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Passmark CPU benchmark minimálne 11500 bodov
Uhlopriečka 15.6“
Rozlíšenie displeja minimálne 1920 × 1080 px
Technológia displeja IPS
Povrch displeja matný
Operačná pamäť (RAM) minimálne 8GB
Disk minimálne 256SSD M.2 PCIe
Ďalšie pripojenia 1x USB-C (Thunderbolt 4), 1x USB 3.0, 1x USB 2.0, 1x HDMI, 1x sieťový konektor RJ45, Wifi 802.11ac, Bluetooth, 1x audio jack (3.5mm)
Funkcie zabezpečenia Fyzická clona webkamery
Vstupné zariadenia Podsvietená klávesnica, numerická časť, TrackPoint, TouchPad
Rozširujúce možnosti Voľný slot SO-DIMM DDR4, voľný slot M.2 2242
Typ napájania USB-C
Váha Maximálne 1,70kg
Operačný systém MS Windows 10 64bit
Ďalšie príslušenstvo myš, klávesnica
Záruka 3 roky
Referenčný model LENOVO ThinkPad E15 Gen4, 21E6005DCK alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky zakúpené zariadenia budú implementované do domény s podporou centrálnej správy a integrácie do Windows OS
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Stolový počítač je vyrábaný a dodávaný ako celok, funkčná počítačová zostava a nie je to skladačka (počítač zložený z komponentov rôznych značiek a následne poskladaný Dodávateľom)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zámocká 18, Smolenice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

15.06.2023 11:00 — 23.06.2023 13:00

1,00 ks

500,00

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.06.2023 12:29

12.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2023 06:46 - Vstupná ponuka 497,00 € Cena bez DPH
12.06.2023 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka 496,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS