30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
48258474
DIMARKO, s.r.o.
Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
pohár, kuchynské utierky
Tovar, Služba
1. Pohár 330 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
Pohár 330 ml |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | bal | 30 | ||
Objem | ml | 330 | ||
Priemer | mm | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | 50 ks/bal |
Papierový pohár biely | |
Materiál | PAP/PE |
2. Kuchynské utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kuchynské utierky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | bal | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | 4 ks/bal |
Farba | biela |
Materiál | 100% celulóza |
Návin | 4x10,5 meter |
Počet vrstiev | 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
19.06.2023 13:40 — 21.07.2023 13:40
50,00 bal
188,50
188,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2023 13:41
14.06.2023 14:40
14.06.2023 14:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2023 17:09 - Vstupná ponuka | 188,50 | € | Cena bez DPH |
14.06.2023 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 187,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: