• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:00

Detail zákazky Z20235408

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2023 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2023 11:00

Základné údaje

Z20235408

OF-273654

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8020042

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

53898991

nes group, s.r.o.

Na piesku 18420/17, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plienky a plienkové nohavičky

hygienické potreby, jednorazové plienky, plienkové nohavičky

  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový hygienický zdravotnícky materiál
Funkcia
1. Plienkové nohavičky, veľ. S
2. Plienkové nohavičky, veľ. M
3. Plienkové nohavičky, veľ. L
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg)
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg)
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 (3 - 6 kg)
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg)
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg)
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (12 - 25 kg)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. - 4. balenie 30 ks
1. - 4. jednorazové plienkové nohavičky pre dospelých so strednou a ťažkou inkontinenciou moču a stolice áno
1. - 4. dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom áno
1. - 4.  bočné manžety pozdĺž savého jadra smerujúce dovonka - elastické na predchádzanie bočnému pretečeniu v rozkrokovej časti áno
1. - 4. štyri kombinované upínacia pásky áno
1. - 4. indikátor vlhkosti - indikačná farba áno
1. - 4.paropriepustná vonkajšia vrstva v strednej časti áno
1. - 4. netkaná časť v oblasti bokov áno
1. - 4. hydrofóbna netkaná textília áno
1. - 4. hygienický papier áno
1. - 4.  elastická priadza áno
5. - 10. priedušné absorpčné jadro áno
5. - 10. špeciálne navrhnuté gumičky v páse a áno
5. - 10. farebné manžetky umiestnené na vonkajšej strane, ktoré zaisťujú prispôsobenie detskému telu a udržanie obsahu plienky áno
5. - 10. distribučná vrstva signalizujúca prijatú vlhkosť  (vnútorná vrstva sa zafarbí) áno
5. - 10. pevné suché zipsy umožňujúce opakované zapínanie plienky áno
ROZPIS POLOŽIEK PRE DODANIE:
1. Plienkové nohavičky, veľ. S 900 ks
2. Plienkové nohavičky, veľ. M 480 ks
3. Plienkové nohavičky, veľ. L 600 ks
4. Plienkové nohavičky, veľ. XL 210 ks
5. Plienky jednorazové detské (0 - 2 kg) 460 ks
6. Plienky jednorazové detské (2 - 5 kg) 2430 ks
7. Plienky jednorazové, veľ. 2 (3 - 6 kg) 2600 ks
8. Plienky jednorazové, veľ. 3 (5 -9 kg) 2640 ks
9. Plienky jednorazové veľ. 4 (8 - 18 kg) 3150 ks
10. Plienka jednorazová, veľ. 5 (12 - 25 kg) 1800 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Zazmluvené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS a uviesť ŠUKL za každú položku (ak tovar má ŠUKL-kód pridelený).
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok sa stane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predpokladané množstvo tovaru uvedené v Rámcovej dohode v prípade, ak vpriebehu 12 mesiacov zistí, že tovar v predpokladanom množstve nepotrebuje.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávky budú realizované postupne počas platnosti zmluvy na základe písomných objednávok kupujúceho do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy.  Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

3 482,06

2 901,72

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2023 13:29

22.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2023 12:32 - Vstupná ponuka 3 482,06 € Cena s DPH
22.06.2023 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 3 220,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS