• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2023 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2023 11:00

Detail zákazky Z20235374

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2023 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2023 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2023 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2023 11:00

Základné údaje

Z20235374

OF-271317

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7992722

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a inštalácia ESET PROTECT Enterprise On-Prem riešenia pre Fakultnú nemocnicu Nitra vrátane Enterprise servisnej podpory na 24 mesiacov

antivírus, antivírusový softvérový balík, ESET PROTECT Enterprise On-Prem, SLA, Eset

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem pre ochranu 800 endpointov na licenčné obdobie 24 mesiacov
Funkcia
Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem
 2. Migračné, implementačné a optimalizačné práce ESET PROTECT 800 EndPointov a Inštalácia serverového riešenia ESET XDR
Funkcia
Implementačné a migračné práce pre prostredie Eset protect pre 800 endpointov
Implementačné práce pre prostredie ESET Protect Inspect, nastavenie výnimiek na základe prevádzkových potrieb FN Nitra
Inštalácia serverového prostredia Eset XDR do IT infraštruktúry FN Nitra
Operatívne ladenie konfigurácie v priebehu 2 mesiacov v max. počte do 35 človekodní s príslušným vyhodnocovaním udalostí (eventov)
Inštalácia ESET Protect do Log management systému FN Nitra
 3. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET Protect a ESET Inspect na 24 mesiacov
Funkcia
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia podpory formou SLA, dostupnosž HelpDesku 24/7 pre nahlásenie požiadavky, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.
Garantovaná dostupnosť špecialistu na IT bezpečnosť od 8:00 do 17:00 s garantovanou reakčnou dobou do 6 hodín
 4. Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET Protect
Funkcia
Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET Protect
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- - Proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému
- - Identifikované udalosti kategórie Warning budú riešené a opravované v rozsahu 3 MD(FUP)
- - Aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom
- - Nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 3 reporty za mesiac
- Security podpora pre ESET endpointové produkty:
- • Malware: chýbajúca detekcia
- • Malware: problém s liečením
- • Malware: infekcia ransomvérom
- • Zachytenie False positive
- • Vyšetrenie podozrivého správania
- Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident:
- • Základná analýza zaslaného súboru
- • Detailná analýza zaslaného súboru
- • Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát
- • Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident
- Security podpora pre EDR/XDR:
- • Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel
- • Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek
- • ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia
- • ESET Inspect služba Threat Hunting
Pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií - V mesačnej správe zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie
- - Kontrola logov
- - Aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom
- - Dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav
- - Vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne
- - Evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku
 5. Inštalácia serverového prostredia pre nasadenie EXET XDR riešenia
Funkcia
Návrh a konfigurácia serverového prostredia a implementácie ESET XDR prostredia v rámci IT prostredia FN Nitra
Inštalácia opravných balíkov, záplat pre ESET XDR a podružné produkty ESET
 6. Technické školenie
Funkcia
Technické školenie pre administrátorov na nástroj ESET Inspect v poslednej verzii v trvaní najmenej 3 školiacich dní
Technické školenie pre administrátorov na nástroje ESET Secure Business v trvaní najmenej 2 školiacich dní
 7. Podpora ESET Inspect prostredia na obdobie 24 mesiacov
Funkcia
Podpora
 8. Definícia podpory
Funkcia
SLA 8x5 v pracovných dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom.
Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.).
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa.
Dodávateľ musí uviesť minimálne tri referencie reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 7000 koncových staníc za obdobie 3 rokov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Zmena termínu dodania je možná po dohode s poverenou osobou za objednávateľa písomne prostredníctvom e-mailu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka - objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany zhotoviteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon pre účely tohto zmluvného vzťahu považovať za neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Faktúry sú splatné v lehote 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu sídla objednávateľa.
Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi rozpočet.
Názov Upresnenie
Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na ESET Inspect riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnosťou do 4 hodín. • Min. 2 špecialistov ESET Optimization Specialist na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa nasledujúcich bodov a), b), c), d). Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: a) Disponovanie min. 3 certifikovanými špecialistami ESET Optimization Specialist a 4 špecialistov pre všetky moduly ESET riešení a to:
- • Základné technické znalosti ESET riešení / • Základná technická certifikácia ESMC / • Pokročilá technická certifikácia ESMC
- • Produktová technická certifikácia na ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server / • Produktová technická certifikácia na ESET Endpoint Encryption
- b) Disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO 22301:2019 (system manažérstva kontinuity)
- c) Disponovanie certifikátom PLATINUM PARTNERA spoločnosti ESET
- d) disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska č. 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

19.06.2023 10:14 — 18.06.2025 10:14

1,00 kmpl

94 267,21

78 556,01

Viď Opisný formulár

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2023 08:07

16.06.2023 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2023 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2023 09:44 - Vstupná ponuka 94 200,00 € Cena s DPH
13.06.2023 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 94 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS