17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka a inštalácia ESET PROTECT Enterprise On-Prem riešenia pre Fakultnú nemocnicu Nitra vrátane Enterprise servisnej podpory na 24 mesiacov
antivírus, antivírusový softvérový balík, ESET PROTECT Enterprise On-Prem, SLA, Eset
Tovar, Služba
1. Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem pre ochranu 800 endpointov na licenčné obdobie 24 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem |
2. Migračné, implementačné a optimalizačné práce ESET PROTECT 800 EndPointov a Inštalácia serverového riešenia ESET XDR
|
|
---|---|
Funkcia |
Implementačné a migračné práce pre prostredie Eset protect pre 800 endpointov |
Implementačné práce pre prostredie ESET Protect Inspect, nastavenie výnimiek na základe prevádzkových potrieb FN Nitra |
Inštalácia serverového prostredia Eset XDR do IT infraštruktúry FN Nitra |
Operatívne ladenie konfigurácie v priebehu 2 mesiacov v max. počte do 35 človekodní s príslušným vyhodnocovaním udalostí (eventov) |
Inštalácia ESET Protect do Log management systému FN Nitra |
3. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET Protect a ESET Inspect na 24 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia podpory formou SLA, dostupnosž HelpDesku 24/7 pre nahlásenie požiadavky, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Garantovaná dostupnosť špecialistu na IT bezpečnosť od 8:00 do 17:00 s garantovanou reakčnou dobou do 6 hodín |
4. Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET Protect
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozsah podpory - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET Protect |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | - Proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému |
- | - Identifikované udalosti kategórie Warning budú riešené a opravované v rozsahu 3 MD(FUP) |
- | - Aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom |
- | - Nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 3 reporty za mesiac |
- | Security podpora pre ESET endpointové produkty: |
- | • Malware: chýbajúca detekcia |
- | • Malware: problém s liečením |
- | • Malware: infekcia ransomvérom |
- | • Zachytenie False positive |
- | • Vyšetrenie podozrivého správania |
- | Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident: |
- | • Základná analýza zaslaného súboru |
- | • Detailná analýza zaslaného súboru |
- | • Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát |
- | • Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident |
- | Security podpora pre EDR/XDR: |
- | • Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel |
- | • Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek |
- | • ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia |
- | • ESET Inspect služba Threat Hunting |
Pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií | - V mesačnej správe zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie |
- | - Kontrola logov |
- | - Aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom |
- | - Dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav |
- | - Vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne |
- | - Evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku |
5. Inštalácia serverového prostredia pre nasadenie EXET XDR riešenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Návrh a konfigurácia serverového prostredia a implementácie ESET XDR prostredia v rámci IT prostredia FN Nitra |
Inštalácia opravných balíkov, záplat pre ESET XDR a podružné produkty ESET |
6. Technické školenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Technické školenie pre administrátorov na nástroj ESET Inspect v poslednej verzii v trvaní najmenej 3 školiacich dní |
Technické školenie pre administrátorov na nástroje ESET Secure Business v trvaní najmenej 2 školiacich dní |
7. Podpora ESET Inspect prostredia na obdobie 24 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora |
8. Definícia podpory
|
|
---|---|
Funkcia |
SLA 8x5 v pracovných dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Názov |
Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom. |
Zmluvná cena bude rovnomerne rozdelená medzi 24 mesiacov a fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.). |
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa. |
Dodávateľ musí uviesť minimálne tri referencie reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 7000 koncových staníc za obdobie 3 rokov. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér. |
Zmena termínu dodania je možná po dohode s poverenou osobou za objednávateľa písomne prostredníctvom e-mailu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka - objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany zhotoviteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon pre účely tohto zmluvného vzťahu považovať za neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Faktúry sú splatné v lehote 30 dní odo dňa ich doručenia na adresu sídla objednávateľa. |
Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi rozpočet. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na ESET Inspect riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnosťou do 4 hodín. | • Min. 2 špecialistov ESET Optimization Specialist na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa nasledujúcich bodov a), b), c), d). Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: | a) Disponovanie min. 3 certifikovanými špecialistami ESET Optimization Specialist a 4 špecialistov pre všetky moduly ESET riešení a to: |
- | • Základné technické znalosti ESET riešení / • Základná technická certifikácia ESMC / • Pokročilá technická certifikácia ESMC |
- | • Produktová technická certifikácia na ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server / • Produktová technická certifikácia na ESET Endpoint Encryption |
- | b) Disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO 22301:2019 (system manažérstva kontinuity) |
- | c) Disponovanie certifikátom PLATINUM PARTNERA spoločnosti ESET |
- | d) disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator) |
Špitálska č. 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
19.06.2023 10:14 — 18.06.2025 10:14
1,00 kmpl
94 267,21
78 556,01
Viď Opisný formulár
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2023 08:07
16.06.2023 10:10
16.06.2023 10:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2023 09:44 - Vstupná ponuka | 94 200,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2023 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: