• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2023 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 08:20

Detail zákazky Z20235361

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2023 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    12.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 08:20

Základné údaje

Z20235361

OF-273217

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977351

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač plagátov

tlač, plagát

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Plagát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát: A1, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 1 20
Formát: A1, kriedový natieraný papier - matný,  minimálna  gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 21 50
Formát: A1, kriedový natieraný papier - matný, minimálna  gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 51 100
 2. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Plagát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát: A2, kriedový natieraný papier - matný, minimálna  gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 1 20
Formát: A2, kriedový natieraný papier - matný, minimálna  gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 21 50
Formát: A2, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 51 100
 3. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Plagát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát: A3, kriedový natieraný papier - matný, minimálna  gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 1 20
Formát: A3, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 21 50
Formát: A3, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 51 100
 4. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Plagát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát: A4, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 1 20
Formát: A4, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 21 50
Formát: A4, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 51 100
 5. Informácia a propagácia
Funkcia
Tlač propagačného materiálu
Plagát
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát: Rozmer 50 cm x 70 cm, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 1 20
Formát: Rozmer 50 cm x 70 cm, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 21 50
Formát: Rozmer 50 cm x 70 cm, kriedový natieraný papier - matný, minimálna gramáž od 150 g/m², tlač 4+0, orez na formát ks 51 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred tlačou.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ pošle dodávateľovi grafické návrhy potlače pre jednotlivé položky.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - Trenčianske múzeum v Trenčíne vo viacerých dodávkach, ktorých počet môže dosiahnuť počet jednotlivých objednávok, uvedených v Špecifikácii diela. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 48 hodín odo dňa odoslania objednávky mimo víkendov a sviatkov. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý predpokladaný rozsah predmetu zákazky.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy, a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania - Trenčianske múzeum v Trenčíne  poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
Dodávateľ sa zaväzuje chybné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou chybného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru na vlastné náklady, znížením ceny, dobropisom, opravou alebo novým plnením podľa hodnoty v každom jednotlivom prípade.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

3 000,00

3 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Pred dodaním tovaru prosím predložiť návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2023 09:15

12.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 534
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2023 10:56 - Vstupná ponuka 2 988,00 € Cena s DPH
12.06.2023 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 2 803,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS