00320439
Mesto Zvolen
Námestie slobody 22, Zvolen, 96001, SVK
52595587
Apex City Care s.r.o.
Nám. SNP 27, Zvolen 960 01, 960 01, SVK
Údržba mestskej verejnej zelene v meste Zvolen 2023
kosenie, hrabanie, údržba zelene, odvoz odpadu
Služba
1. Kosenie a údržba verejnej zelene CMZ Západ I., CMZ Západ II., CMZ Východ
|
|
---|---|
Funkcia |
Služba kosba so zberom zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, hrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia v zariadení na zhodnocovanie biologicky rozložiteľných odpadov v zmysle zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Dokladom o zhodnotení sú vážne lístky. |
Služba bez zberu zahŕňa pokosenie a odstránenie odpadu zo spevnených plôch (cesty, chodníky, pieskoviská, detské ihriská a pod. ) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pokosenie trávnikov so zberom pokosenej trávy (1. kosenie).... CMZ Západ I. | m2 | 64753 | ||
pokosenie trávnikov bez zberu (2. kosenie) ....CMZ Západ I. | m2 | 64753 | ||
pokosenie trávnikov so zberom pokosenej trávy (1. kosenie).... CMZ Západ II. | m2 | 26027 | ||
pokosenie trávnikov bez zberu (2. kosenie) ....CMZ Západ II. | m2 | 26027 | ||
pokosenie trávnikov so zberom pokosenej trávy (1. kosenie).... CMZ Východ (z toho 87544 vo svahu 1:2 a 4334 vo svahu 1:1) | m2 | 91213 | ||
pokosenie trávnikov bez zberu (2. kosenie) ....CMZ Východ (z toho 87544 vo svahu 1:2 a 4334 vo svahu 1:1) | m2 | 91213 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané do 10 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia. | |
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy. | |
Pokosená tráva v prípade kosenia so zberom pokosenej trávy musí byť bezodkladne odstránená. |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať dielo na svoje náklady, vo vlastnom mene a na svoje nebezpečenstvo v dojednanom čase. Poskytovateľ sa zaväzuje pri plnení predmetu tejto zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou, v zmysle súťažných podkladov, zadaných objednávok a podmienok tejto zmluvy, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, platné technické normy a bezpečnostné predpisy. |
3. V prípade, že poskytovateľ služby nie je z akýchkoľvek príčin schopný vykonať nahlásené objednávateľom objednané objemy prác, prípadne dodržať objednávateľom požadované termíny výkonov, je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť poverenému zamestnancovi objednávateľa a dohodnúť náhradný termín. |
4. Pravidelné kontroly poskytovaných služieb vykonávajú spoločne zástupcovia objednávateľa a poskytovateľa služby. Poskytovateľ služby vykonáva pravidelné kontroly poskytovaných služieb v čase dohodnutom s objednávateľom vždy po ukončení kosby jednotlivej lokality v zmysle príslušnej objednávky. Kontroly sú zamerané na rozsah a kvalitu služieb a prác. Z vykonanej kontroly poskytovateľ služby spíše záznam, ktorý odovzdá v nasledujúci pracovný deň objednávateľovi. Zmluvné strany na základe záznamu z kontroly dohodnú ďalší postup služieb a prác |
5. Miestom odovzdania a prevzatia poskytnutých služieb je miesto plnenia. Vykonané práce budú odovzdávané objednávateľovi rozpisom s uvedením miesta a rozsahu vykonaných prác, po osobnom písomnom prevzatí povereným zamestnancom objednávateľa |
6. Poskytovateľ služby potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s rozsahom a povahou služby aj obhliadkou miesta plnenia, sú mu známe technické, kvalitatívne a všetky iné podmienky potrebné pre poskytnutie služby a disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú potrebné na kvalitné a riadne vykonanie služby. |
7. Jednotkové ceny za práce zahŕňajú všetky súvisiace náklady na poskytovanie služby podľa tejto zmluvy. |
8. Práce, ktoré poskytovateľ služby nevykoná, vykoná bez príkazu objednávateľa alebo odchylne od dojednaných zmluvných podmienok, objednávateľ neuhradí. |
9. Poskytovateľ služby je povinný viesť denný záznam o vykonaných službách podľa jednotlivých činností, ktorý poverený zamestnanec objednávateľa týždenne skontroluje. V prípade, ak práce budú vykonané v súlade s touto zmluvou, poverený zamestnanec objednávateľa svojím podpisom odsúhlasí rozsah vykonaných prác. Ak práce uvedené v dennom zázname nebudú vykonané v súlade s touto zmluvou, poverený zamestnanec objednávateľa v dennom zázname vykonaných prác k svojmu podpisu uvedie, že poskytovateľ pri vykonávaní služby nepostupoval v súlade s touto zmluvou a vyšpecifikuje, v čom došlo k porušeniu. |
10. Vykonané práce budú odovzdávané rozpisom na denných záznamoch s uvedením miesta, rozsahu a času vykonaných prác, po osobnom prevzatí povereným zamestnancom objednávateľa. |
11. V prípade vykonania časti služby inou osobou ako poskytovateľom služby, zodpovedá za vykonanie služby poskytovateľ služby v plnom rozsahu. |
12. V prípade, že poskytovateľ nezrealizuje objednanú kosbu riadne (vrátane kvality kosenia) podľa pokynov objednávateľa do termínu stanoveného na objednávke, zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000 € za každý deň omeškania vrátane dní pracovného voľna. Za omeškanie sa považuje aj čas, do ktorého nie sú odstránené vady. |
13. Zaplatenie zmluvnej pokuty nevylučuje povinnosť poskytovateľa služby uhradiť objednávateľovi škodu v plnej výške, ktorá vznikla nesplnením záväzkov, ktoré pre neho zo zmluvného vzťahu vyplývajú. |
14. Ak poskytovateľ služby, resp. pracovníci poskytovateľa služby budú realizovať službu bez príslušnej kvalifikácie alebo platných dokladov o technickom stave strojov a zariadení, ktoré používa pri poskytovaní služby, má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty poskytovateľom služby vo výške 500,- EUR za každé jedno zistenie porušenia týchto povinností. |
15. Ak objednávateľ zistí, že pracovníci poskytovateľa služby vykonávajú práce na realizácii služby alebo sa pohybujú na zariadení pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných a psychotropných látok, má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty poskytovateľom služby vo výške 330,- EUR za každé preukázateľné zistené požitie alkoholu alebo inej omamnej alebo psychotropnej látky u jedného pracovníka poskytovateľa služby. Poskytovateľ služby má povinnosť túto pokutu uhradiť. |
16. Poskytovateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi |
Poskytovateľ služby sa zaväzuje zabezpečiť zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou vykonávanou podľa tejto zmluvy ku dňu podpísania tejto zmluvy oboma zmluvnými stranami a to minimálne na sumu s poistným plnením 50 000,- € ročne. Poskytovateľ služby predloží objednávateľovi zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu vrátane certifikátu o poistení, a to za účelom krytia prípadných škôd spôsobených pri vykonávaní služby. |
17. Uchádzač preukáže minimálny rozsah strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zákazky: stroj na kosenie vyšších porastov min. 1 ks, stroj na kosenie so zberným košom min. 2 ks, ručné motorové krovinorezy min 6 ks, vozidlo na odvoz odpadu min. 1 ks. Preukázanie strojného vybavenia bude prílohou podrobného aktualizovaného rozpočtu, ktorý úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm. |
18. Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne. |
19. Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov. |
20. Na prípadné nedostatky vo vykonaní služby je objednávateľ povinný poskytovateľa písomne upozorniť a objednávateľ je povinný vykonať nápravu do 3 pracovných dní od nahlásenia. Konkrétne termíny a mená zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou budú špecifikované v jednotlivých objednávkach, ktorá bude zaslaná emailom na dohodnutú mailovú adresu. |
21. Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky. Podkladom pre fakturáciu bude objednávateľom potvrdený súpis skutočne vykonaných služieb. Služby, ktoré poskytovateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy a konkrétnych objednávok nebudú uhradené. Faktúra vyhotovená v súlade s príslušnou objednávkou a doručená objednávateľovi bude splatná v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. zmluvy. |
22. Poskytovateľ na ďalší pracovný deň od uzatvorenia zmluvy oznámi písomne objednávateľovi zodpovedného zástupcu , ktorý ho bude pri plnení tejto zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať. |
23. Poskytovateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu. Poskytovateľ je povinný odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté jeho činnosťou pri poskytovaní služieb. |
24. Poskytovateľ služby je povinný na požiadanie objednávateľa bezodkladne poskytnúť v nevyhnutnom rozsahu doklady a osobné údaje fyzických osôb, prostredníctvom ktorých poskytuje službu, ktoré sú potrebné na to, aby objednávateľ mohol skontrolovať, či poskytovateľ neporušuje zákaz nelegálneho zamestnávania. V prípade, ak by objednávateľovi bola uložená sankcia za porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, poskytovateľ sa zaväzuje v plnej výške nahradiť objednávateľovi škodu vo výške udelenej sankcie. |
Zvolen, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
48 260,64
40 217,20
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy .
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2023 08:42
14.06.2023 10:00
14.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2023 09:26 - Vstupná ponuka | 48 046,15 | € | Cena s DPH |
14.06.2023 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 862,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: