00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
30775264
SVOP, spol. s r.o.
Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK
Informačný systém evidencie publikačnej činnosti a ohlasov
informačný systém, publikačná činnosť, evidencia publikačnej činnosti, evidencia ohlasov, CREPČ2
Tovar, Služba
1. Informačný systém evidencie publikačnej činnosti a ohlasov
|
|
---|---|
Funkcia |
Informačný systém, ktorý v súlade s vyhláškou MŠVVaŠ SR č. 397/2020 umožňuje evidenciu publikačnej činnosti a ohlasov, automatický pravidelný import úplných záznamov z CREPČ2 vytvorených spracovateľmi z univerzity, záznamy s afiliáciou danej univerzity, záznamy zdrojových dokumentov, osôb, inštitúcií, podujatí, projektov, databáz, edícií, pravidelný automatický import ohlasov z CREPČ2, manuálny import a export záznamov PČ vo formáte XML, ISO, počiatočný import všetkých záznamov a ohlasov univerzity z CREPČ2 a DaWinci, vytváranie štatistík a výstupov, prenášanie bibliometrie a scientometrie. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Informačný systém poskytujúci nepretržitú prevádzku 24/7/365, s upozornením na plánované odstávky. | |
Vytváranie používateľských účtov | Administrátor, spracovateľ, pracovisko rektorátu, autor, účty naviazané na LDAP univerzity. |
Evidencia publikačnej činnosti a ohlasov | Všetky typy publikačných výstupov a všetky typy dokumentov, v súlade s vyhláškou 397/2020, tak ako je to aplikované v CREPČ2. |
Evidencia osôb (autorít), podujatí, inštitúcií, projektov a edícií | V súlade s vyhláškou 397/2020 a systémom CREPČ2. Možnosť editácie pracovných úväzkov a naviazaných pracovísk. |
Formulár evidencie PČ a ohlasov | Možnosť pre autorizovaných používateľov posielať spracovateľom v univerzitnej knižnici požiadavky na evidenciu PČ a ohlasov v rámci IS. Možnosť archivovania priložených súborov. |
Automatické priebežné importy | Prenášanie novo vytvorených a editovaných záznamov z CREPČ2, vrátane ohlasov a naviazaných záznamov. |
Možnosť exportu záznamov do CREPČ2. Pre PČ a ohlasy vytvorené v KIS. | |
Počiatočný import všetkých záznamov PČ a sprievodných záznamov, ohlasov z CREPČ2 | ktoré majú afiliáciu univerzity. Vrátane testovacích importov, kým sa nenastaví optimálna konverzia. |
Počiatočný import a konverzia všetkých záznamov PČ a sprievodných záznamov, ohlasov z KIS DaWinci | záznamy PČ a ohlasy, ktoré sa nenachádzajú v plnej forme v CREPČ2. Vrátane testovacích importov, kým sa nenastaví optimálna konverzia |
Možnosť evidencie bibliometrických údajov. Tieto štatistiky sa následne budú zobrazovať aj pri zázname článku a aj pri zázname zdroja (seriál/časopis). Ak pre rok vydania článku nie je ešte pridelená štatistika, bude sa zobrazovať najaktuálnejšia. | Journal Impact Factor, JIF QUARTILE, JCI, JCI QUARTILE, AIS, SJR, Quartile, SNIP, H-index autorov. |
Vytvoriť nový H-index univerzity | na základe ohlasov zaevidovaných v IS. |
Modul na štatistiky a výstupy | Generovanie všetkých druhov výstupov a štatistík v zmysle Vyhlášky 397/2020 Z.z..a v súlade s CREPČ2. |
Výstupy, ktoré nie sú v CREPČ2: časová uzávierka a kategória, možnosť vytvárania výstupov na základe bibliografických dát: | a) Články za pracovisko podľa kvartilu (WoS JIF, JIF Q, SCIMAGO Q..) b) Články za pracovisko podľa IF Konkrétne výstupy: inštitúcia a kvartil, kvartil a inštitúcia, autor a kvartil. |
Vytvoriť pole a štatistiku: „Vykázané na odmeny“ s možnosťou na výber „polročné odmeny“ (udeľujú sa dva krát do roka) a „Vianočná odmena“ (raz do roka). Po výbere jednej z týchto dvoch možností by sa dal zvoliť dátum, kedy sme daný záznam vykázali na danú odmenu. | Opakovateľné polia. |
Katalóg - Rozšírené hľadanie záznamov s pokročilými funkciami filtrovania a kombinovania filtrov. Filtrovanie podľa všetkých dostupných polí, ktoré sa vypĺňajú v evidencii PČ. Zobrazené výsledky majú taktiež dodatočné možnosti odfiltrovania. | |
Záloha bilbliografických dát vytvorených a naimportovaných do KIS aj na serveri univerzity. |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia: inštalácia do 60 dní od podpisu zmluvy, transformácia dát a úprava špecifických výstupov do 31. 12. 2023. |
Vrátane zaškolenia max. 8 osôb v rozsahu max. 10 hodín. |
Prevádzkové a servisné náklady sú do konca roka 2023 v rámci obstarávania v cene tejto zákazky. |
Preukázanie odbornej spôsobilosti na dodávku systému na evidenciu publikačnej činnosti referenciou na podobný systém alebo systémy publikačnej činnosti v posledných 3 rokoch v SR sa požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná knižnica, Vysokoškolákov 24, 011 84 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
16.06.2023 08:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)
13 500,00
13 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2023 10:40
13.06.2023 10:45
13.06.2023 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2023 09:44 - Vstupná ponuka | 13 500,00 | € | Cena bez DPH |
13.06.2023 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: