• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 11:35

Detail zákazky Z20235352

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2023 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 11:35

Základné údaje

Z20235352

OF-273574

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977415

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

30775264

SVOP, spol. s r.o.

Pod rovnicami 730/2, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Informačný systém evidencie publikačnej činnosti a ohlasov

informačný systém, publikačná činnosť, evidencia publikačnej činnosti, evidencia ohlasov, CREPČ2

  • 48160000-7 - Knižničný softvérový balík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Informačný systém evidencie publikačnej činnosti a ohlasov
Funkcia
Informačný systém, ktorý v súlade s vyhláškou MŠVVaŠ SR č. 397/2020 umožňuje evidenciu publikačnej činnosti a ohlasov, automatický pravidelný import úplných záznamov z CREPČ2 vytvorených spracovateľmi z univerzity, záznamy s afiliáciou danej univerzity, záznamy zdrojových dokumentov, osôb, inštitúcií, podujatí, projektov, databáz, edícií, pravidelný automatický import ohlasov z CREPČ2, manuálny import a export záznamov PČ vo formáte XML, ISO, počiatočný import všetkých záznamov a ohlasov univerzity z CREPČ2 a DaWinci, vytváranie štatistík a výstupov, prenášanie bibliometrie a scientometrie.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Informačný systém poskytujúci nepretržitú prevádzku 24/7/365, s upozornením na plánované odstávky.
Vytváranie používateľských účtov Administrátor, spracovateľ, pracovisko rektorátu, autor, účty naviazané na LDAP univerzity.
Evidencia publikačnej činnosti a ohlasov Všetky typy publikačných výstupov a všetky typy dokumentov, v súlade s vyhláškou 397/2020, tak ako je to aplikované v CREPČ2.
Evidencia osôb (autorít), podujatí, inštitúcií, projektov a edícií V súlade s vyhláškou 397/2020 a systémom CREPČ2. Možnosť editácie pracovných úväzkov a naviazaných pracovísk.
Formulár evidencie PČ a ohlasov Možnosť pre autorizovaných používateľov posielať spracovateľom v univerzitnej knižnici požiadavky na evidenciu PČ a ohlasov v rámci IS. Možnosť archivovania priložených súborov.
Automatické priebežné importy Prenášanie novo vytvorených a editovaných záznamov z CREPČ2, vrátane ohlasov a naviazaných záznamov.
Možnosť exportu záznamov do CREPČ2. Pre PČ a ohlasy vytvorené v KIS.
Počiatočný import všetkých záznamov PČ a sprievodných záznamov, ohlasov z CREPČ2 ktoré majú afiliáciu univerzity. Vrátane testovacích importov, kým sa nenastaví optimálna konverzia.
Počiatočný import a konverzia všetkých záznamov PČ a sprievodných záznamov, ohlasov z KIS DaWinci záznamy PČ a ohlasy, ktoré sa nenachádzajú v plnej forme v CREPČ2. Vrátane testovacích importov, kým sa nenastaví optimálna konverzia
Možnosť evidencie bibliometrických údajov. Tieto štatistiky sa následne budú zobrazovať aj pri zázname článku a aj pri zázname zdroja (seriál/časopis). Ak pre rok vydania článku nie je ešte pridelená štatistika, bude sa zobrazovať najaktuálnejšia. Journal Impact Factor, JIF QUARTILE, JCI, JCI QUARTILE, AIS, SJR, Quartile, SNIP, H-index autorov.
Vytvoriť nový H-index univerzity na základe ohlasov zaevidovaných v IS.
Modul na štatistiky a výstupy Generovanie všetkých druhov výstupov a štatistík v zmysle Vyhlášky 397/2020 Z.z..a v súlade s CREPČ2.
Výstupy, ktoré nie sú v CREPČ2: časová uzávierka a kategória, možnosť vytvárania výstupov na základe bibliografických dát: a)    Články za pracovisko podľa kvartilu (WoS JIF, JIF Q, SCIMAGO Q..) b)    Články za pracovisko podľa IF Konkrétne výstupy: inštitúcia a kvartil, kvartil a inštitúcia, autor a kvartil.
Vytvoriť pole a štatistiku: „Vykázané na odmeny“ s možnosťou na výber „polročné odmeny“ (udeľujú sa dva krát do roka) a „Vianočná odmena“ (raz do roka). Po výbere jednej z týchto dvoch možností by sa dal zvoliť dátum, kedy sme daný záznam vykázali na danú odmenu. Opakovateľné polia.
Katalóg - Rozšírené hľadanie záznamov s pokročilými funkciami filtrovania a kombinovania filtrov. Filtrovanie podľa všetkých dostupných polí, ktoré sa vypĺňajú v evidencii PČ. Zobrazené výsledky majú taktiež dodatočné možnosti odfiltrovania.
Záloha bilbliografických dát vytvorených a naimportovaných do KIS aj na serveri univerzity.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia: inštalácia do 60 dní od podpisu zmluvy, transformácia dát a úprava špecifických výstupov do 31. 12. 2023.
Vrátane zaškolenia max. 8 osôb v rozsahu max. 10 hodín.
Prevádzkové a servisné náklady sú do konca roka 2023 v rámci obstarávania v cene tejto zákazky.
Preukázanie odbornej spôsobilosti na dodávku systému na evidenciu publikačnej činnosti referenciou na podobný systém alebo systémy publikačnej činnosti v posledných 3 rokoch v SR sa požaduje predložiť do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Zmluvy  e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia Zmluvy  e-mailom kontaktnej osobe.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy sa považuje  za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná knižnica, Vysokoškolákov 24, 011 84 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.06.2023 08:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

13 500,00

13 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2023 10:40

13.06.2023 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.06.2023 09:44 - Vstupná ponuka 13 500,00 € Cena bez DPH
13.06.2023 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS