• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 15:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 15:02
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 15:55

Detail zákazky Z20235325

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 15:05
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 15:02
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 15:55

Základné údaje

Z20235325

OF-273589

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977343

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby - mimo RD

Bublinkové obálky veľké, Filcové vankúšiky, ZAKLADAČ PÁKOVÝ, Stojan 120 cm Legamaster, Magnet 38 mm,

  • 30234700-5 - Magnetické pásky
  • 35121600-4 - Štítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192155-2 - Držiaky na kancelárske pečiatky
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30195900-1 - Biele tabule a magnetické tabule
  • 30195920-7 - Magnetické tabule
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bublinkové obálky 37x48 cm K20
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Extrémne ľahké, bezpečné a hospodárne obálky. Jednoduchý spôsob balenia samolepiacim uzáverom. Vďaka špeciálnej fólii s vankúšikmi, plnenými vzduchom a papieru Kraft, potiahnutému polyetylénom, sú obálky elastické a odolné voči roztrhnutiu a vode. Farba biela. Vnútorný rozmer 34 x 48 cm.
Formát: A3 Značka: Economy Lepenie: samolepiace s páskou Okienko: nie Vnútorný rozmer (š x v): 34 x 48 cm Vonkajší rozmer (š x v): 37 x 48 cm Farba: biela Množstvo v balení: 1 KS
 2. Filcové vankúšiky DAHLE 12 ks v jednom balení
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo 12 ks v jednom balení bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náhradné filcové vankúšiky pre filcovú stierku DAHLE. Obsah: 12 vankúšikov
12 ks v jednom balení
Značka: Dahle Príslušenstvo k tabuliam: filcové vankúšiky Množstvo v balení: 12 KS Počet kusov v balení: 12 kusov
 3. ZAKLADAČ PÁKOVÝ HERLITZ MAX.FILE A5 7,5CM NA VÝŠKU MODRÝ
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Značka Herlitz Množstvo v balení 1 KS Farba modrá Formát A5 Chrbát 7.5 cm Materiál fólia Mechanika páková Zakladač maX.file protect formátu A5 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý polypropylénovou fóliou. Vybavený chrbtovým krúžkom pre lepšiu manipuláciu, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Vnútorný biely podlep. Šírka chrbta 7,5 cm. Formát A5 na výšku. Farba modrá.
 4. Stojan 120 cm Legamaster
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Robustný kovový rám, pohyblivý na kolieskach (2 aretovateľné), výškovo nastaviteľný v troch polohách. Vhodný na všetky tabule Legamaster. Dodávaný vo veľkosti šírky 120 cm na tabule dĺžky 150-180 cm. Tri nastavenia výšky tabule od zeme: 61, 71 alebo 81 cm. Stojan je dodávaný bez tabule. Farba svetlosivá.
Príslušenstvo k tabuliam: stojan Značka: Legamaster Množstvo v balení: 1 KS
 5. Magnet 38 mm žltý
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo 10ks v 1 balení bal 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Značka: Dahle Priemer: 38 mm mm Farba: žltá Množstvo v balení: 10 KS
Okrúhle trvácne keramické magnety s farebným plastovým krytom. Farba: žltá Prítlačná sila: 2500 g Balenie: 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Vrátane dopravy na miesto plnenia.
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom.
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania.
• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
• Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

15.06.2023 15:03 — 31.07.2023 15:03

1,00 podľa opisného formulára

996,06

996,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.06.2023 15:05

13.06.2023 15:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 15:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 686
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2023 08:44 - Vstupná ponuka 996,00 € Cena bez DPH
06.06.2023 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 996,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS