30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36029203
SAFETRONICS a.s.
Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK
Trezory mobilné certifikované
Trezor
Tovar, Služba
|
1. Trezor
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vonkajšia výška | mm | 1200 | 1300 | |
| Vonkajšia šírka | mm | 550 | 650 | |
| Vonkajšia hĺbka | mm | 400 | 450 | |
| Vnútorná výška | mm | 1200 | 1230 | |
| Vnútorná šírka | mm | 550 | 570 | |
| Vnútorná hĺbka | mm | 330 | 360 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vnútorná výbava | 2 police, vnútorná schránka |
| Zámkový systém | elektronický SAFEtronics plus mechanický MAUER |
| Bezpečnostná trieda | I. podľa STN EN 1143-1 |
| Konštrukcia trezoru | dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou |
| Konštrukcia dverí | trojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou |
| Zaistenie dverí | trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou |
| Certifikát | 3 (Tajné) |
| Certifikát | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
| Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
19.06.2023 08:00 — 31.07.2023 14:57
1,00 ks
1 250,28
1 250,28
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2023 14:59
14.06.2023 15:00
14.06.2023 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.06.2023 09:51 - Vstupná ponuka | 1 250,00 | € | Cena bez DPH |
| 12.06.2023 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 250,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: