• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 13:25

Detail zákazky Z20235305

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 13:25

Základné údaje

Z20235305

OF-273336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7966737

Objednávateľ

00802603

Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava

Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK

Dodávateľ

44307691

HYDRA Computer s.r.o.

Žitná 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služba súvisiaca so softvérom

Servisné zásahy , údržba systému

  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Služba súvisiaca so softvérom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Správa, aktualizácia a údržba Open Workgroup Suite Small Business Edition,serverov OES a SuSe.
Správa a údržba MicroFocus DNS a DHCP servera, konfigurácia protokolu TC/IP, prideľovanie IP adries pre nové zariadenia a tlačiarne, nastavenie a aktualizácia DNS záznamov pre lokálne aj verejné domény,správa užívateľov eDirectory a management iManager a Novell Remote Manager.
Konfigurácia a monitoring serverov Windows, Linux,WMware
Správa mailového systému Group Wise, webového portálu Webaccess, GWmonitor, brány GWIA a jeho aktualizácia
Správa a konfigurácia firevallu Sophos XG 135, internetového pripojenia, nastavenie a úprava firewall pravidiel a antispamových filtrov
Telefonická podpora (hotline) za účelom operatívneho riešenia problémov
Kritériom výberu úspešného uchádzača bude najnižšia cenová ponuka za celú zákazku na obdobie dvoch rokov bez DPH , v čom budú zahrnuté aj dopravné náklady.
V prípade odstraňovania problému v mieste objednávateľa objednávateľ požaduje realizovať odstránenie do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní, vždy za predchádzajúci mesiac. V prípade potreby výjazdov do miesta objednávateľa vystavovať jednu faktúru , na ktorej bude fakturovaný mesačný paušálny poplatok aj náklady na výjazd.
Miesto dodania služby -Bratislava
Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná  lehota je dva mesiace. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2023 12:35 — 31.07.2025 12:35

24,00 mesiac

10 560,00

8 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2023 12:37

09.06.2023 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2023 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2023 14:27 - Vstupná ponuka 10 560,00 € Cena s DPH
05.06.2023 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 10 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS