00802603
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava
Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK
53480911
LUMA Facility, s.r.o.
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie služby
upratovanie, čistenie
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie upratovacích služieb prostriedkami dodávateľa |
Kancelárske a archívne priestory v Bratislave-Staré Mesto |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
SUTERÉN -archívne priestory-linoleum / dlažba - 380m2 - umývanie podláh | 1x mesačne |
Dezinfekčné vyčistenie WC 3, umývadiel 2, pisoár 1, doplnenie hyg. materiálu | 1xmesačne |
KANCELÁRIE na I. a II. POSCHODÍ | |
Umývanie podláh - linoleum/dlažba - chodby, soc. zariadenia, schody 319.55m2 | denne |
Vysávanie kobercov - 741m2 | 1x za mesiac |
Utieranie prachu na skriniach, parapetách | 1x za týždeň |
Dezinfekčné vyčistenie WC12, pisoárov 3, umývadiel 14,sprcha 2, dres 2 | denne |
Vyprázdnenie odpadkových košov vrátane výmeny odpadkového vrecka | denne |
Čistenie keramických obkladov stien; | 2x za mesiac |
Umytie a preleštenie zrkadiel; | 1x za týždeň |
Čistenie a dezinfekcia dverí v miestach častého dotyku, kľučiek a kovania dverí | denne |
Čistenie a dezinfekcia sklenených a drevených dverí v celom rozsahu vrátane zárubní; | 1 x za týždeň |
Čistenie držiakov, zásobníkov na toaletný papier, mydlo a papierové utierky, prístroja na sušenie rúk; | 1 x za týždeň |
Dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier, mydlo, papierové utierky); | podľa potreby |
Odstránenie pavučín; | 1x za mesiac |
Obojstranné umytie okien vrátane rámov a parapetov - 510m2 | 1x za rok |
Tepovanie kobercov - 710 m2 | 1x za rok |
Názov |
Spôsob vykonávania čistenia a použité syntetické čistiace prípravky a prostriedky sa zvolia s prihliadnutím k fyzikálnym vlastnostiam čistených priestorov, povrchov a predmetov a zásadám bezpečnosti práce s nimi |
Čistenie a upratovanie všetkých priestorov je plánované a organizované podľa harmonogramu; |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky musí používať ekologicky nezávadné čistiace a dezinfekčné prostriedky, dodržiavať všeobecne platné záväzné predpisy a normy, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky platné normy v oblasti predmetu zákazky, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky je povinný dodržiavať zodpovedajúce technologické postupy určené pre jednotlivé čistiace a dezinfekčné materiály. |
Dodávateľ bude viesť denník o činnosti priebehu služby na viditeľnom mieste. Tento denník bude prístupný pracovníkovi oprávnenému na kontrolu činnosti upratovania, ktorý ho následne potvrdí a odsúhlasí činnosť poskytovateľa. |
Objednávateľ služieb bude zabezpečovať toaletný papier, mydlo, utierky. Dodávateľ bude zabezpečovať čistiaci materiál a všetky potrebné prostriedky k výkonu činnosti, ochranné pracovné prostriedky podľa potreby na vlastné náklady, ktoré je potrebné premietnuť do ceny. |
V prípade, že dodávateľ nebude kvalitne a v požadovanom rozsahu realizovať plnenie predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený reklamovať príslušný nedostatok bez zbytočného odkladu po jeho zistení telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný reklamované nedostatky odstrániť bez zbytočného odkladu, inak v lehote stanovenej objednávateľom. |
V prípade, že objednávateľovi alebo jeho zamestnancom vznikne škoda v dôsledku zavineného konania dodávateľa, ktorého sa dopustil pri vykonávaní služieb, dodávateľ nesie zodpovednosť za takto spôsobenú škodu a je povinný ju objednávateľovi uhradiť v plnom rozsahu a bez zbytočného odkladu po doručení príslušnej výzvy. Toto ustanovenie sa netýka prípadu, keď dodávateľ nemohol vzniku škody zabrániť, alebo obmedziť výšku spôsobenej škody. |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy dodávateľom je objednávateľ oprávnený postupovať v zmysle čl. XVIII. Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonané práce. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v súpise vykonaných prác oprávnenou osobou objednávateľa, poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí denný súpis vykonaných prác v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh na adresu objednávateľa. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Podmienky účasti: |
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
Kritériom výberu úspešného uchádzača bude najnižšia cenová ponuka za celú zákazku na obdobie dvoch rokov bez DPH. |
Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2023 00:00 — 31.07.2025 00:00
24,00 mesiac
25 171,20
20 976,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.06.2023 12:30
09.06.2023 12:26
09.06.2023 12:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2023 12:45 - Vstupná ponuka | 25 168,00 | € | Cena s DPH |
08.06.2023 23:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: