• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2023 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 16:50

Detail zákazky Z20235256

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2023 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2023 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2023 16:50

Základné údaje

Z20235256

OF-273253

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7977337

Objednávateľ

00161471

Stredná priemyselná škola Jozefa Murgaša

Hurbanova 6, Banská Bystrica, 97518, SVK

Dodávateľ

36034070

Team s.r.o.

Pod Turičkou 39, Banská Bystrica, 974 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava kanalizácie a výmena lapača tukov

kanalizácia, lapač tukov, výmena, oprava

  • 90000000-7 - Kanalizačné služby, služby na odstraňovanie odpadu, čistenie a environmentálne služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava kanalizácie a výmena lapača tukov
Funkcia
Havarijná oprava kanalizácie spojená s výmenou lapača tukov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zemné práce: súbor 1
1.1 Výkop jamy a ryhy v obmedzenom priestore horn. tr.3 ručne m3 10
1.2 Výkop nezapaženej jamy v hornine 3, do 100 m3 m3 52,900
1.3 Paženie a rozopretie stien rýh podzemné vedenie, príložné do 2 m m2 66
1.4 Odstránenie paženia rýh pre podzemné vedenie, príložné hĺbky do 2m m2 66
1.5 Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr. 1-4, do 100 m3 na vzdialenosť do 3000 m m3 52,900
1.6 Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr. 1-4, do 100 m3 , príplatok k cene za každých ďalších a začatých 1000m m3 150
1.7 Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 do 100 m3 m3 52,900
1.8 Uloženie sypaniny na skládky do 100m3 m3 52,900
1.9 Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné t 79
1.10 Zásyp sypaninou so zhutnením jám, šachiet, rých, zárezov alebo kolo objektov do 100m3 m3 49,500
1.11 štrkopiesok frakcia 0-63 mm t 99
1.12 Obsyp potrubia sypaninou z vhodných hornín 1 až 4 bez prehodenia sypaniny m3 8,400
2. Zvislé a kompletné konštrukcie súbor 1
2.1 Montáž lapolu + nadstavba kpl 1
2.2 Lapač tukov, LT NS10 B výdaj pre min. 1500 stravných jednotiek denne, vrátane dopravy kpl 1
2.3 Dopojenie Lapolu na kanalizáciu DN200 kpl 2
2.4 Dopojenie kanalizácie a šachty kpl 2
3. Vodorovné konštrukcie súbor 1
3.1 Betón stropov doskových a trámových, železový tr. C 20/25 m3 5
3.2 Výstuž stropov doskových, trámových, vložkových,konzolových alebo balkónových, B500 (10505) t 0,900
3.3 Lôžko pod potrubie, stoky a drobné objekty, v otvorenom výkope zo štrkodrvy 0-63mm m3 4,200
3.4 Dosky, bloky, sedlá z betónu v otvorenom výkope tr. C 12/15 m3 1,800
4. Rúrové vedenie súbor 1
4.1 Montáž kanalizačného PVC-U potrubia hladkého plnostenného DN 200 m 21
4.2 Rúra PVC-U hladký, kanalizačný, gravitačný systém Dxr 200x5,9,, dĺ. 6m, SN8-plnostenná ks 3,507
4.3 Osadenie železobetónového dielca pre šachty, skruž rovná alebo prechodová TZS ks 1
4.4 Skruž betónová so stúpadlom pre kanalizačnú šachtu DN 1000, Dxvxhr 1000x1000x100mm ks 1
4.5 Osadenie poklopu liatinového a oceľového vrátane rámu hmotn nad 50 do 100 kg ks 1
4.6 Poklop liatinový s odvetraním, tr. zaťaženia D400 ks 1
5. Ostatné konštrukcie a práce - búranie súbor 1
5.1 Búranie muriva alebo vybúranie otvorov plochy nad 4 m2 z betónu prostého nadzákladného -2,20000t m3 9,100
5.2 príplatok za armatúru m3 9,100
5.3 Rezanie betónových mazanín existujúcich nevystužených hĺbky nad 150 do 200mm m 48,000
5.4 Vodorovné premiestnenie sutiny na skládku s naložením a zložením nad 2000 do 3000m t 22,700
5.5 Príplatok za každých ďalších i začatých 1000m po spevnenej ceste pre vodorovné premiestnenie sutiny t 68,100
5.6 Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu sutiny t 22,700
5.7 Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlaždice ost. t 22,700
5.8 Presun hmôt pre kanalizácie hĺbené murované vrátane drobných objektov v otvorenom výkope t 136,260
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane všetkých dopravných nákladov súvisiacich s realizáciou diela na miesto plnenia, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela.
Cena zahŕňa materiál, rekonštrukčné a s tým súvisiace práce.
V navrhnutej cene musia byť zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky napr. náklady na dovoz a odvoz materiálu, vynesenie materiálu, všetky ostatné spotrebované materiály a prostriedky, náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie, likvidácia a odvoz všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii a pod.
Zhotoviteľ je povinný do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť aktuálny rozpočet jednotlivých položiek uvedených v technickej špecifikácii.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. Predmet zákazky musí byť vyhotovený na vysokej kvalitatívnej úrovni pri dodržaní parametrov zadania, platných STN noriem, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru do 15 dní, po skutočnom odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác jednorázovo po protokolárnom prevzatí diela. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený zástupcami obidvoch zmluvných strán.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ktorá nebude obsahovať potrebné náležitosti, resp. bude obsahovať nesprávne údaje do 5 dní. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť po obdržaní novej opravenej faktúry objednávateľovi.
Zhotoviteľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Zhotoviteľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude dielo vykonané, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Zhotoviteľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Ak zhotoviteľ neposkytne dielo v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za dielo za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Objednávateľ na realizáciu predmetného diela neposkytuje žiadne preddavky.
Zmluvné strany sa dohodli, že všeobecná záručná doba na vykonané dielo je 36 mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť dňom riadneho odovzdania diela objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácií uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ požaduje dodanie ekvivalentných produktov, s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Začatie prác od 1.7.2023. Dielo zrealizované najneskôr do 31.8.2023.
Zmluva nadobúda platnnosť po schválení finančných prostriedkov zo strany BBSK.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hurbanova 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2023 08:00 — 31.08.2023 16:00

1,00 podľa zadania

21 377,82

17 814,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2023 15:49

13.06.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2023 07:57 - Vstupná ponuka 20 765,64 € Cena s DPH
09.06.2023 07:57 - Najvýhodnejšia ponuka 20 765,64 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS