• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 11:05

Detail zákazky Z20235237

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.06.2023 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 11:05

Základné údaje

Z20235237

OF-273403

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7966711

Objednávateľ

00397687

Slovenská technická univerzita v Bratislave

Vazovova 5, Bratislava, 81243, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Enzýmové kity

Enzýmy, enzýmové kity

  • 24965000-6 - Enzýmy
  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Enzýmové kity
Funkcia
laboratórne účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Enzýmový kit beta glucan, 100 analýz na kit kit 6
Enzýmový kit phytic acid, 50 analýz na kit kit 5
Enzýmový kit resistant starch, 100 analýz na kit kit 5
Enzýmový kit Total dietary fibre, 200 analýz na kit kit 5
Enzýmový kit total starch HK, 100 analýz na kit kit 5
Total Starch Assay Kit (AA/AMG), 100 analýz na kit kit 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2., čl. XVIII „Ukončenie Zmluvy“ 2.časti „všeobecné zmluvné podmienky“ Obchodných podmienok elektronickej platformy, od Zmluvy odstúpiť.
2. zákazka je financovaná zo zdrojov EÚ a iných fondov, ITMS kód projektu: 313011V336 Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny, Drive4SIFood 313011V336, spolufinancovaný zo zdrojov Európskeho fondu regionálneho rozvoja.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia
4. Tovar musí byť originálny, nepoužitý, so zárukou.
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom Zmluvy naraz, nie čiastkovo.
6. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu Zmluvy.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
10. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje
11. Lehota splatnosti faktúry je 14 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
12. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch od 8.00 hod. – 14.00 hod a oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.06.2023 08:00 — 30.06.2023 14:00

1,00 položka

10 074,00

10 074,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.06.2023 08:14

09.06.2023 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2023 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2023 09:19 - Vstupná ponuka 10 073,80 € Cena s DPH
08.06.2023 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 10 069,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS