30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50146211
EVENT SERVICE, s.r.o.
K cintorínu 93/41, Žilina, 01004, SVK
Prenájom a čistenie chemických WC
Prenájom chemických WC, čistenie , vyčerpanie, dezinfekcia
Služba
|
1. Čistenie a vyčerpanie chemických wc
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| prenájom, čistenie a likvidácia odpadu z mobilných toaliet |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Komplexný servis a prenájom chemického wc v Levice /smer Zajačia dolina/ | ks | 10 | ||
| Umývadlo v Levice /smer Zajačia dolina/ | ks | 2 | ||
| Komplexný servis a prenájom chemického wc v Strelnica Devičany | ks | 10 | ||
| Umývadlo v Strelnica Devičany | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vyčerpanie fekálií | |
| Likvidácia odpadu na ČOV | |
| Doplnenie chemickej ekologickej náplne | |
| Doplnenie toaletného papiera | |
| Dezinfekcia WC | |
| Doprava - dovoz,odvoz toaliet do jednotlivých miest |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
| Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite, v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru/dodací list. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Službu realizovať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. Spresnenia telefonicky alebo emailom. |
| Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia "objednávky" na plnenie od Objednávateľa - do 5 dní |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.06.2023 08:28 — 23.06.2023 18:00
1,00 podľa technickej špecifikácií
1 510,80
1 259,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2023 08:31
06.06.2023 13:00
07.06.2023 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.06.2023 10:08 - Vstupná ponuka | 1 509,60 | € | Cena s DPH |
| 05.06.2023 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 509,59 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: