31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierové utierky priemyselné
Papierové utierky, držiaky na papierové utierky
Tovar, Služba
1. Papierové utierky priemyselné
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierové utierky priemyselné na použitie v laboratóriách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky priemyselné | rolka | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papierové utierky priemyselné - vrstvy | 2 |
Papierové utierky priemyselné - typ | rolka |
Papierové utierky priemyselné - rozmer | 235 mm x 340 mm |
Papierové utierky priemyselné - priemer rolky | 26,20 cm |
Papierové utierky priemyselné - počet útržkov v rolke | 750 ks |
Papierové utierky priemyselné - návin | 255 m |
Papierové utierky priemyselné - farba | biela |
Papierové utierky priemyselné - materiál | - vysokoabsorbčné, vhodné na utieranie rúk od oleja, mastnoty ako aj laboratórneho skla, hybrid papier - recyklát + TAD celulóza |
vhodné k systémom W1 a W2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH na 2 desatinné miesta, s uvedením ich obchodného názvu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ktorý bol predmetom zákazky. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Študentská 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
16.06.2023 14:50
1,00 súbor
390,00
390,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2023 14:51
06.06.2023 09:45
06.06.2023 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2023 17:22 - Vstupná ponuka | 390,00 | € | Cena bez DPH |
06.06.2023 09:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 388,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: