• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2023 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20235154

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2023 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20235154

OF-273330

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7951921

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač a väzba vedeckého časopisu

tlač, časopis, väzba, obálka

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Tlač a väzba vedeckého časopisu
Funkcia
Tlač a väzba vedeckého časopisu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Formát - A4
Rozsah 1 čísla strany 90 110
Periodicita tlače - štvrťročne
Spolu počet kusov za jeden rok ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podklady budú dodávané elektronickou poštou vo formáte PDF
Vnútro 1+1 (čiernobiele), 80 g bezdrevný ofsetový papier
Obálka 4+1 (štyri farby + čierna), 200 g natieraný lesklý papier
Väzba V2 (lepená mäkká väzba)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V cene je zahrnuté: balenie, naloženie, dovoz, vynáška na miesto dodania
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy,  v ktorom je dodávateľ povinný uviesť jednotkovú cenu za 1 kus výtlačku ako cenu bez DPH
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody
Pri Rámcovej dohode – plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky)
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Objednávky na plnenie od Objednávateľa – do 5 pracovných dní
Pred vytlačením celého nákladu objednávateľ požaduje kontrolný výtlačok. V prípade ak výtlačok nebude spĺňať zadané požiadavky, objednávateľ má právo výtlačok vrátiť na prepracovanie, pričom nová lehota na prepracovanie nesmie byť dlhšia ako 7 pracovných dní.
Dodávateľ poskytne službu na základe písomnej objednávky objednávateľa. Zhotoviteľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadované dielo v dohodnutej dobe a do určeného miesta dodania. V prípade ak sa zmluvné strany v čiastkovej zmluve/objednávke nedohodnú inak je doba dodania stanovená na 7 pracovných dní od doručenia čiastkovej zmluvy/objednávky.
Každý ročník časopisu má inú farbu obálky. V rámci jedného ročníka je dodávateľ povinný zachovať jednotný odtieň farby
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie
Právo na zaplatenie ceny vznikne dodávateľovi po prevzatí tovaru objednávateľom na základe faktúry vystavenej dodávateľom
Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak dodávateľ odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 dní
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť celkové predpokladané množstvo tovaru, ani vyčerpať jeho predpokladaný celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo tovaru bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, 824 75 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

160,00 ks

1 107,29

1 107,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2023 11:39

06.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2023 11:50 - Vstupná ponuka 1 107,29 € Cena bez DPH
02.06.2023 17:39 - Najvýhodnejšia ponuka 660,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS