• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 11:30

Detail zákazky Z20235142

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 11:30

Základné údaje

Z20235142

OF-273368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7966691

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36349631

R.M.L. TRENČÍN, s.r.o.

Bratislavská 121/1297, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Pogumované plachty vysokej kvality, plachty na bojovú pásovú techniku, Vrecia polypropylénové tkané

  • 19513000-5 - Pogumované textílie
  • 39143115-5 - Gumené plachty
  • 39522000-7 - Nepremokavé plachty, lodné plachty pre člny, plachetnice alebo pozemné vozidlá, ochranné a tieniace plachty, stany a kempingové výrobky
  • 39522110-1 - Nepremokavé plachty
  • 39522120-4 - Ochranné plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 39563500-1 - Výrobky z textilných materiálov na technické použitie
  • 39293000-2 - Umelé výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krycia PVC plachta 618 609 na bojovú pásovú techniku (7,5 m x 11 m)
Funkcia
Krycia PVC plachta na bojovú pásovú techniku vysokej kvality
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: - PVC 618 609 POLYPLAN Military Edition (700gr/m2)                                                                                                               -Technológia zvárania: Vysoká frekvencia (elektromagnetickými vlnami)                                                                             -Hrúbka 700gr/m2
Farba: olivová
Oka - krúžky na upevnenie plachty vzdialenosť od seba 63 cm a vnútorný priemer oka od 2 cm do 3 cm.
Rozmery plachty: 7,5 m x 11 m
 2. Vrecia polypropylénové tkané 56 x 120 cm
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 995
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polypropylénové tkané vrecia sú určené na balenie múky, obilia, osív, krmív, cukru a iných sypkých materiálov. Používajú sa aj na plnenie pieskom pri povodniach. Naše vrecia majú prešitý vrchný okraj a sú vyrobené z drsných materiálov, ktoré sa pri ukladaní nešmýkajú.
 3. Vrecia polypropylénové, tkané, 50 x 80 cm
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 770
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Polypropylénové tkané vrecia sú určené na balenie múky, obilia, osív, krmív, cukru a iných sypkých materiálov. Používajú sa aj na plnenie pieskom pri povodniach. Naše vrecia majú prešitý vrchný okraj a sú vyrobené z drsných materiálov, ktoré sa pri ukladaní nešmýkajú.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane sumy bez  DPH a s DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, originál nie sken.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). Faktúru a dodací list je potrebné zaslať v 3 výtlačkoch.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 07:30 do 13:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Zmluvná špecifikácia
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa  sa bude považovať za  porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od KZ
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dodanie nového nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu, neporušené, nepoškodené.
Požaduje sa predložiť položkovitý rozpočet aj so  sadzbou DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňujúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie  od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady
V prípade ekvivalentu dodržať  žiadané technické vlastnosti a parametre.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12.06.2023 10:42 — 31.07.2023 10:42

1,00 podľa opisného formulára

3 332,24

3 332,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2023 10:52

09.06.2023 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2023 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 470
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2023 12:42 - Vstupná ponuka 3 332,24 € Cena bez DPH
01.06.2023 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 3 332,24 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS