30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44007841
IMAO electric, s. r. o.
Mládežnícka 108, Považská Bystrica, 017 01, SVK
Elektroinštalačný materiál
Vypínače, zásuvky
Tovar, Služba
1. Dvojzásuvka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | plast |
Farba | biela |
2. Vypínač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vypínač č. 1 | ks | 176 | ||
Vypínač č. 6 | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | plast |
Farba | biela |
Kompletná zostava | vypínač + rámček |
3. Dvojvypínač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | plast |
Farba | biela |
Kompletná zostava | vypínač + rámček |
Vypínač č. 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia. |
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.06.2023 10:00 — 26.06.2023 10:00
476,00 ks
1 668,88
1 390,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2023 14:45
07.06.2023 13:00
07.06.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2023 15:25 - Vstupná ponuka | 1 668,88 | € | Cena s DPH |
07.06.2023 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: