• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 13:30

Detail zákazky Z20235077

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 12:38
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 13:30

Základné údaje

Z20235077

OF-273225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7962337

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup školského nábytku

školské stoličky, stohovateľné stoličky s odklopným pultíkom čalúnené, prírodné prevedenie, skrinky a skrine do tried

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. školský nábytok
Funkcia
Školský nábytok - vybavenie učební pre žiakov strednej školy.
Kvalitné prevedenie a použitie pevných - odolných materiálov.
Školský nábytok pre náročné a dennodenné používanie v školách. Školský nábytok bude dodávaný v zmontovanom stave.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
školská stolička - obrázok č. 1,veľkosť-výška od podlahy č. 6 - 46 cm od podlahy, sedák a opierka vyrobené zo 7-vrstvovej celo bukovej tvarovanej preglejky, bezpečné opracovanie hrán, povrchová úprava kvalitný polyuretánový lak, sedák a opierka ku konštrukcií pri nitované oceľovými nitmi priemeru 5 mm, nohy stoličiek ukončené plastovými koncovkami, farebné prevedenie konštrukcie žlté, komaxitová farba, kovová konštrukcia vyrobená kvalitného, pevného rúrkového profilu s priemerom 22 mm, školské stoličky stohovateľné, konštrukčne riešené tak, aby sa na nich nedalo húpať, zdravé sedenie žiakov ks 60
školská stolička - obrázok č.2 - stohovateľná, rozmery (šxhxv) 54,5 x 42,5x81cm, výška sedu 47 cm, chrómová farba - kovové nohy, sedák s operadlom a vyťahovateľnou podložkou (stolíkom) na písanie je z preglejky v prírodnom farebnom prevedení napr. buk ks 20
rokovacia čalúnená stolička - obrázok č.5 - stohovateľná, s podrúčkami so sklopným plastovým pultíkom, čierna oceľová konštrukcia (profil ovál), stohovateľná (5 ks), sedák so spodným plastovým krytom,. Nosnosť 120 kg, Poťah: látka kategórie BN - farba bude upresnená. ks 60
Vysoká skrinka - obrázok č. 4, skrinky z laminovanej drevotrieskovej dosky hr.18mm, Farba korpusu a dvierok: javor/08 sivá 0112 PE, hranené 2mm ABS na exponovaných častiach. Hĺbka korpusu skrinky je 55cm, v prípade vyhotovenia s dvierkami je celková hĺbka 57 cm, výška 195 cm, šírka 90 cm, 2x zámok, v hornej skrinke 2xpolica, v dolnej 1 polica, skrinka je na kovových nožičkách 100mm, úchyty madlá strieborné ks 21
Skrinka na veľké dosky so zásuvkou na pravítka-obrázok č. 3, farba javor, rozmer 996x845x550 mm, dvierka+ zámok, 1 zásuvka na pravítka a skrinka na 18 dosiek s dverami, na kovových nožičkách 100mm. Úchyty -madlá v striebornej farbe. ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene zahrnutá doprava na miesto plnenia a zloženie tovaru v budove školy (prízemie).
Dodávka nového zmontovaného plne funkčného školského nábytku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne závažným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácií podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
Požadujeme vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH
Požaduje sa minimálne 24-mesačná záruka.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Termín dodania 15.08.2023. V prípade, že dodávateľ môže tovar dodať skôr - telefonicky dohodne s objednávateľom skorší dátum dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2023 12:35 — 15.08.2023 12:37

1,00 celok

15 300,00

12 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2023 12:42

08.06.2023 12:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2023 12:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2023 10:44 - Vstupná ponuka 15 297,60 € Cena s DPH
02.06.2023 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 15 252,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS