30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36370053
SELVIT, spol. s r.o.
Tichá 15A/8560, Zilina, 01001, SVK
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) dávkovača injekčného jednokanálového SINO SN50 a prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T podľa výrobcom predpísaných postupov.
Dávkovač, injekčný, jednokanálový, sino, 50, sirio, s2/t, prenosný, ventilátor, pľúcny, zdravotnícky prístroj, bezpečnostno technická kontrola.
Služba
1. Bezpečnostno technická kontrola (BTK) dávkovača injekčného jednokanálového SINO SN50 podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) dávkovača injekčného jednokanálového SINO SN50 v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dávkovač injekčný jednokanálový SINO SN50 | súprava | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dávkovač injekčný jednokanálový SINO SN50 | súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
2. Bezpečnostno technická kontrola (BTK) prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/T podľa výrobcom predpísaných postupov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) prenosného pľúcneho ventilátora SIRIO S2/Tv stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T | súprava | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prenosný pľúcny ventilátor SIRIO S2/T | súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu. |
Názov |
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje. |
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb. |
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi (Bratislava, Nitra, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Prešov, Michalovce). |
2.3.10. Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
2.3.11. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu. |
2.3.12. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi. |
2.3.13. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
2.3.15. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla prístroja/zariadenia. |
2.3.16. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Protokol BTK musí obsahovať: | názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa stupňa ochrany pred úrazom elektrickým prúdom (B, BF alebo CF) |
Protokol BTK musí obsahovať: | výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu |
Protokol BTK musí obsahovať: | vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný |
Protokol BTK musí obsahovať: | správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka) |
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: | diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou a cenovú kalkuláciu opravy prístroja s rozpisom náhradných dielov |
Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12.06.2023 10:00 — 30.11.2023 11:00
1,00 súbor položiek podľa zmluvy
4 075,20
3 396,00
Požaduje sa, aby dodávateľ služby predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2023 10:54
05.06.2023 12:00
05.06.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2023 08:23 - Vstupná ponuka | 4 075,20 | € | Cena s DPH |
05.06.2023 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 075,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: