• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20235058

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20235058

OF-273124

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7946538

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36740471

Medsol Slovakia s.r.o.

Mostná 72, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátorov LIFEPAK 12, LIFEPAK 15 a LIFEPAK 1000 podľa výrobcom predpísaných postupov.

Defibrilátor, lifepak, lifepak 12, lifepak 15, lifepak 1000, zdravotnícky prístroj, bezpečnostno technická kontrola.

  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 12 podľa výrobcom predpísaných postupov.
Funkcia
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 12 v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Defibrilátor LIFEPAK 12 súprava 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Defibrilátor LIFEPAK 12 súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu.
 2. Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 15 podľa výrobcom predpísaných postupov.
Funkcia
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 15 v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Defibrilátor LIFEPAK 15 súprava 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Defibrilátor LIFEPAK 15 súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu.
 3. Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 1000 podľa výrobcom predpísaných postupov.
Funkcia
Bezpečnostno technická kontrola (BTK) defibrilátora LIFEPAK 1000 v stanovených intervaloch podľa výrobcom predpísaných postupov a normy STN EN 60601-1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Defibrilátor LIFEPAK 1000 súprava 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Defibrilátor LIFEPAK 1000 súprava zdravotníckeho prístroja/ bezpečnostno technická kontrola, funkčná skúška a vystavenie protokolu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Požaduje sa, aby dodávateľ služby do 3 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje.
2.3.2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb.
2.3.3. Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa cenu služby, vrátane nákladov na dopravu.
2.3.4. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.8. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.9. Objednávateľ si vyhradzuje právo upresniť miesto plnenia/realizáciu služby dodávateľovi (Bratislava, Nitra, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Prešov, Michalovce).
2.3.10. Požaduje sa, aby realizácia služby bola vykonaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
2.3.11. Požaduje sa, aby termín poskytnutia služby bol oznámený objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu.
2.3.12. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry za poskytnutú službu objednávateľovi.
2.3.13. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
2.3.14. Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
2.3.15. Súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb je vystavenie protokolu o kontrole podľa typu a výrobného čísla prístroja/zariadenia.
2.3.16. Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Protokol BTK musí obsahovať: názov, výrobca, typ, rok výroby, výrobné číslo a klasifikácia prístroja podľa stupňa ochrany pred úrazom elektrickým prúdom (B, BF alebo CF)
Protokol BTK musí obsahovať: výstupné hodnoty po vykonaní funkčnej skúšky prístroja podľa servisnej príručky výrobcu
Protokol BTK musí obsahovať: vyhodnotenie funkčnosti prístroja - funkčný/nefunkčný
Protokol BTK musí obsahovať: správu o kontrole (kontrolu vykonal, dátum kontroly, dátum nasledujúcej kontroly, podpis a pečiatka)
V prípade že je prístroj nefunkčný požadujeme: diagnostiku poruchy s presnou špecifikáciou a cenovú kalkuláciu opravy prístroja s rozpisom náhradných dielov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12.06.2023 10:00 — 30.11.2023 11:00

1,00 súbor položiek podľa zmluvy

11 196,00

9 330,00

Požaduje sa, aby dodávateľ služby predložil objednávateľovi platný certifikát/potvrdenie vystavený výrobcom o spôsobilosti plniť požadovanú službu pre uvedené prístroje.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2023 10:47

05.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2023 11:12 - Vstupná ponuka 11 195,90 € Cena s DPH
31.05.2023 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 11 195,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS