Z20235049
OF-273284
zazmluvnená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46360379
RIZNER s. r. o.
95, Lukavica, 08621, SVK
Oprava poľnohospodárskych strojov a zariadení
Servis a pozáručné opravy záhradného traktora
Služba
1. Oprava záhradného traktora Kubota BX2350
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný traktor Kubota BX2350 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V rámci opravy požadujeme opraviť alebo vymeniť: : 18x nôž mulčovača, 2x vzduchový filter, 2x hydraulický filter, šróby, matice, podložky, 4x pneumatiky, 1x akumulátor, ventily a čapy. Súčasťou opravy je aj dodávka všetkých náhradných dielov potrebných na sprevádzkyschopnenie techniky. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..) |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Súčasťou faktúry musí byť aj servisný list, alebo obdobný doklad, z ktorého bude zrejmé, aký materiál a v akej cene, bol v rámci opravy dodaný a aj koľko času a v akej cene si oprava vyžiadala |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Odovzdanie a prevzatie služby realizovať v pracovných dňoch v čase od 08,00 hod. - 14,00 hod. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
09.06.2023 10:22 — 16.06.2023 10:22
1,00 ks
4 948,96
4 124,13
Požadujem zaslať návrh plnenia na email.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2023 10:26
06.06.2023 10:22
06.06.2023 10:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.06.2023 21:48 - Vstupná ponuka | 4 948,96 | € | Cena s DPH |
06.06.2023 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 947,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: