• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 12:05

Detail zákazky Z20235049

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:22
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 12:05

Základné údaje

Z20235049

OF-273284

zazmluvnená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava poľnohospodárskych strojov a zariadení

Servis a pozáručné opravy záhradného traktora

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava záhradného traktora Kubota BX2350
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záhradný traktor Kubota BX2350 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V rámci opravy požadujeme opraviť alebo vymeniť: : 18x nôž mulčovača, 2x vzduchový filter, 2x hydraulický filter, šróby, matice, podložky, 4x pneumatiky, 1x akumulátor, ventily a  čapy. Súčasťou opravy je aj dodávka všetkých náhradných dielov potrebných na sprevádzkyschopnenie techniky. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V konečnej sume uvedenej na faktúre musia byť zahrnuté už všetky náležitosti ( cena práce, náhradný diel, doprava,..)
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. Dodávateľ vyhotoví faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Súčasťou faktúry musí byť aj servisný list, alebo obdobný doklad, z ktorého bude zrejmé, aký materiál a v akej cene, bol v rámci opravy dodaný a aj koľko času a v akej cene si oprava vyžiadala
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu.
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Odovzdanie a prevzatie služby realizovať v pracovných dňoch v čase od 08,00 hod. - 14,00 hod.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

09.06.2023 10:22 — 16.06.2023 10:22

1,00 ks

4 948,96

4 124,13

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2023 10:26

06.06.2023 10:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2023 10:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2023 21:48 - Vstupná ponuka 4 948,96 € Cena s DPH
06.06.2023 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 4 947,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS