• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 09:40

Detail zákazky Z20235026

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2023 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 09:40

Základné údaje

Z20235026

OF-266274

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7946492

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36639893

Berndorf Sandrik s.r.o.

Bystrická 1571, Žarnovica, 96681, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynský riad a kuchynské drobnosti

domáce potreby, kuchynské, kuchárske

  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221180-2 - Kuchárske potreby
  • 39225000-5 - Zapaľovače, predmety z horľavých materiálov, pyrotechnika, zápalky a palivá z kvapalných alebo skvapalnených plynov
  • 39241000-3 - Nože a nožnice
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynské drobnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Hrniec antikorový s pokrievkou 10 lit., 18/10. Nerezový hrniec, sendvičové dno, vhodný na všetky druhy sporákov, v s nerezovou pokrievkou 28 cm ks 25
2. Hrniec antikorový s pokrievkou 3 lit., 18/10. Nerezový hrniec, sendvičové dno, vhodný na všetky druhy , sporákov, s nerezovou pokrievkou 28 cm, + 0,5 lit. ks 30
3. Hrniec antikorový s pokrievkou 6 lit., 18/10. Nerezový hrniec, sendvičové dno, vhodný na všetky druhy , sporákov, s nerezovou pokrievkou 22 cm, + 0,1 lit. ks 21
4. Hrniec antikorový s pokrievkou 2 lit., 18/10. Nerezový hrniec, sendvičové dno, vhodný na všetky druhy , sporákov, s nerezovou pokrievkou 16 cm, + 0,3 lit.. aj na sklokeramickú platňu ks 30
5. Naberačka celonerezová, objem 1 lit., 18/10, priemer 16 cm. Naberačka 1000 ml s uškom na zavesenie, monoblok, dĺžka 27 cm ks 55
6. Naberačka celonerezová, objem 0,5 lit., 18/10. Naberačka s uškom na zavesenie, dĺžka 27 cm ks 60
7. Naberačka celonerezová, objem 0,15 lit., 18/10. Naberačka 150 ml, s uškom na zavesenie, dĺžka 27 cm ks 40
8. Panvica 28 cm, neprilňavá keramická. Celková dĺžka s rúčkou 47 cm, priemer panvice 28 cm, výška panvice 5,5 cm, rúčka z tvrdeného plastu s otvorom na zavesenie, možnosť umývať aj v umývačke ks 30
9. Obedár 3 dielny, celonerezový. Priemer 16 cm, výška jedného dielu cca 6,7 cm, celková výška 32 cm ks 23
10. Hrniec smaltovaný s pokrievkou 6 lit., priemer 21 cm ks 16
11. Brúska na nôž, typ Vulkanus, keramická oceľ, cca 11x9x15 cm ks 28
12. Cedník dvojručný, priemer 30 cm, rúčka 43 cm, drevená rúčka ks 20
13. Cedník dvojručný, priemer 32 cm, rúčka 60 cm, plastová rúčka ks 20
14. Cedník jemný, priemer 20 cm, rúčka 16 cm, rúčka nerezová - drôtená ks 22
15. Cedník nerez, priemer 24 cm ks 40
16. Sito nerez - špičák, priemer 30 cm ks 34
17. Sito nerez - špičák, priemer 20 cm ks 34
18. Penovačka, priemer 15 cm, kovová rúčka 30 cm ks 19
19. Sito na halušky nerez, úchyty na kotol, cca 76x30 cm ks 32
20. Odkvapkávač kónický 40-45-50 cm ks 24
21. Hrniec bez pokrievky, nerez, 50 cm, 59 lit. ks 14
22. Hrniec bez pokrievky, nerez, 40 cm, 35 lit. ks 16
23. Hrniec bez pokrievky, nerez, 32 cm, 22 lit. ks 21
24. Kastrol s pokrývkou, nerez, 40 cm, 24 lit. ks 21
25. Kastrol s pokrývkou, nerez, 32 cm, 12 lit. ks 20
26. Kastrol s pokrývkou, nerez, 32 cm, 10 lit. ks 22
27. Pekáč smaltový s úchytmi, 68x36x11 cm ks 75
28. Pekáč smaltový 30x18 cm ks 45
29. Panvica neprilňavá na palacinky, 28 cm ks 25
30. Panvica neprilňavá na lievance ks 23
31. Sklenená solnička priehľadná, s uzatváracím vrchnákom PVC , 40 ml ks 250
32. Korenička sklenená priehľadná, s uzatváracím vrchnákom PVC, 40 ml ks 200
33. Cukornička sklenená priehľadná, s plastovým uzáverom, 25 ml, dávkovacia ks 50
34. Plastový cedník, priemer 20 cm, rúčka 28 cm ks 7
35. Obedár UH- 3dielny, 2x1l, 1x1,3l biely ks 57
36. Špajdle kuchynské, bal. 100 ks, lipové bal. 300
37.Odkvapkávač na taniere PVC, veľký 39,5x29,5x8 cm, biely plast s podtáckou ks 150
38.Odkvapkávač na príbory - veľký, biely plast ks 90
39. Strúhadlo na potraviny hranaté, 10x8x22 cm, nerez ks 75
40. Valček na cesto z bukového dreva, dĺžka 30 cm, priemer 6 cm ks 40
41.Varecha drevená 30 cm, rúčka okrúhla ks 115
42.Varecha drevená 70 cm, rúčka okrúhla ks 95
43.Varecha drevená 80 cm, rúčka okrúhla ks 80
44.Varecha drevená 100 cm ks 60
45.Obracačka nerezová, dĺžka 33 cm ks 118
46. Škrabka na zemiaky P+L (pravá, ľavá), drevená rúčka cca 17 cm ks 80
47.Škrabka na zeleninu s keramickou čepeľou 4,1 cm, rúčka poťah protišmyková úprava, dĺžka 10,3 cm ks 100
48.Zapalovač na plyn s plameňom ks 70
49. Lopatka na múku poľgulatá 1000 ml, z nehrdzavejúcej oceľe ks 5
50. Tĺčik na mäso, drevená rúčka,32cm ks 80
51. Stojan na plastové dosky, 6 dosiek, 300x270x270cm ks 12
52. Doska plastová, žltá, 600x400x20 ks 12
53. Doska plastová, biela, 600x400x20 ks 12
54. Doska plastová, červená, 600x400x20 ks 12
55. Doska plastová, hnedá, 600x400x20 ks 12
56. Doska plastová, modrá, 600x400x20 ks 12
57. Doska plastová, zelená, 600x400x20 ks 12
58. Nôž nerezový ostrý 10 cm čepeľ, + - 0,5 cm, plastová tvarovaná rúčka, hornošpicatý / KDS Sedlčany / č.4 ks 190
59. Nôž nerezový ostrý 15 cm čepeľ , + - 0,5 cm, plastová tvarovaná rúčka, hornošpicatý / KDS Sedlčany / č.6 ks 198
60. Nôž nerezový ostrý 20 cm čepeľ, + - 0,5 cm č.10, plastová tvarovaná rúčka, hornošpicatý / KDS Sedlčany / č. 10 ks 201
61. Nôž nerezový ostrý 8 cm čepeľ, + - 0,5 cm, plastová tvarovaná rúčka ks 60
62. Nôž typ Santoku 18 cm, celková dĺžka 25 cm, dĺžka čepele 18 cm, rukoväť ABS plast, materiál - oceľ ks 120
63. Kliešte na pečivo celonerez, dĺžka 21 cm ks 65
64. Kliešte na špagety celonerez, dĺžka 19 cm ks 75
65. Vidlica na mäso celonerez, dĺžka 30 cm, drevená rúčka ks 60
66. Chňapka teflónová P+ L (pravá, ľavá) ks 150
67. Slamka á 100 ks (nie plast) bal 303
68. Kliešte na zmrzlinu celoantikorové (ryža) ks 73
69. Otvarák na konzervy -ručný, nerez, otočné krídielko ks 55
70. Lis na cesnak - 17 cm rúčka ( nerez) ks 50
71. Pretláčatko na zemiaky , okrúhle- nerez ks 75
72. Vareška drevená do 25 cm ks 90
73. Vidlica na mäso tenká - rúčka z umelej hmoty ks 95
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy je kuchynský riad a kuchynské drobnosti, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepoúživaný, nepoškodený.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody . 4 Čiastkové výzvy (elektronické objednávky) štvrťročne. 4 miesta plnenia objednávateľa v Bratislave.
Záruka 24 mesiacov.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH.
a) názov, typové označenie tovaru a výrobcu, opis a technickú a funkčnú špecifikáciu predmetu zmluvy, aby mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
b)  aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak daná špecifikácia (vlastný návrh na plnenie zákazky), nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( elektronickej objednávky)  na plnenie od Objednávateľa - do 7 pracovných dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi len jednu vzorku plnenia ku každému obstarávanému druhu tovaru za účelom preukázania splnenia funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vovýške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

64 409,78

64 409,78

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.05.2023 08:12

05.06.2023 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2023 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2023 12:14 - Vstupná ponuka 57 968,00 € Cena bez DPH
04.06.2023 16:36 - Najvýhodnejšia ponuka 52 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS