30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36257826
EXPYRO, s.r.o.
Ratnovce 158, Ratnovce, 92231, SVK
Kontrola hasiacich prístrojov
Kontrola hasiacich prístrojov
Služba
|
1. Kontrola hasiacich prístrojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kontrola ručných hasiacich prístrojov | ks | 502 | ||
| Kontrola pojazdných hasiacich prístrojov | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typy hasiacich prístrojov | 1kg, 2kg, 5, 6kg, 50kg |
| Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov | práškový, halónový, CO2, snehový a vodný |
| Výrobcovia | Kodreta, Pyronova, Neuruppin, .... |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov |
| Revízia hasiacich prístrojov | Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Službu požadujeme vykonať na adrese miesta plnenia. |
| Službu vykonať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00 |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12.06.2023 15:28 — 31.08.2023 15:28
503,00 ks
1 498,93
1 249,11
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2023 15:29
06.06.2023 15:28
06.06.2023 15:43
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.05.2023 16:31 - Vstupná ponuka | 1 498,92 | € | Cena s DPH |
| 01.06.2023 16:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: