• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234997

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234997

OF-273071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7946482

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

44367465

Soimco a. s.

Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager

Licencie, technická podpora

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager
Funkcia
Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager Ks 30
2. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager Ks 15
3. Licencie nástroja CA Service Desk Manager Ks 15
4. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager Ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: 22.01.2024 -30.06.2024
2. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: 03.11.2023 -30.06.2024
3. Licencie nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: 01.07.2023 -30.06.2024
4. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: 01.07.2023 -30.06.2024
Servisný kontrakt zahŕňa: Prístup k aktualizáciám, proaktívnu notifikáciu na poruchy a anomálie, notifikáciu o dostupnosti aktualizácií
Špecifikácia servisnej podpory: 24/7
Komplexnosť: Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky, vrátane dodania a všetkých súvisiacich nákladov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo.
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom.
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory a licencií.
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie oficiálneho potvrdenia o partnerstve s výrobcom zariadení. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu.
9. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 5 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
11. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.06.2023 08:00 — 16.06.2023 15:00

1,00 celok

96 354,00

80 295,00

Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2023 13:17

05.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2023 13:20 - Vstupná ponuka 95 940,00 € Cena s DPH
04.06.2023 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka 92 772,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS