42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
44367465
Soimco a. s.
Galvaniho 12, Bratislava, 82104, SVK
Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager
Licencie, technická podpora
Tovar
1. Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií a služieb produktovej technickej podpory výrobcu nástroja CA Service Desk Manager |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager | Ks | 30 | ||
2. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager | Ks | 15 | ||
3. Licencie nástroja CA Service Desk Manager | Ks | 15 | ||
4. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager | Ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: | 22.01.2024 -30.06.2024 |
2. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: | 03.11.2023 -30.06.2024 |
3. Licencie nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: | 01.07.2023 -30.06.2024 |
4. Služby technickej podpory k licenciám nástroja CA Service Desk Manager - požadované obdobie: | 01.07.2023 -30.06.2024 |
Servisný kontrakt zahŕňa: | Prístup k aktualizáciám, proaktívnu notifikáciu na poruchy a anomálie, notifikáciu o dostupnosti aktualizácií |
Špecifikácia servisnej podpory: | 24/7 |
Komplexnosť: | Uchádzač je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky, vrátane dodania a všetkých súvisiacich nákladov |
Názov |
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory a licencií. |
6. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4 a 5 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
7. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
8. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie oficiálneho potvrdenia o partnerstve s výrobcom zariadení. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. |
9. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 5 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom. |
10. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
11. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu. |
Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.06.2023 08:00 — 16.06.2023 15:00
1,00 celok
96 354,00
80 295,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2023 13:17
05.06.2023 10:00
05.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2023 13:20 - Vstupná ponuka | 95 940,00 | € | Cena s DPH |
04.06.2023 15:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 92 772,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: