36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Systém kardiovaskulárny vrátane pracovnej stanice
kardiovaskulárny systém, diagnostický systém
Tovar
1. Systém kardiovaskulárny vrátane pracovnej stanice
|
|
---|---|
Funkcia |
Kardiovaskulárny systém epikardiálnej a mikrovasculárnej fyziológie. Diagnostický systém pre vyšetrenie pacientov so zameraním na úplné srdcové meranie koronárneho prietoku krvi a mikrocirkulačného odporu za pomoci bezdrôtového vodiča PW. Súčasťou merania je epikardiálne - FFR, Pd/Pa, RFR, komorové dP/dt, EDT,Tau a mikrovaskulárne IMR, RRR, CFR, PB-CFR hodnotenie v jednom zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kardiovascularny systém so softvérom | ks | 1 | ||
pracovná stanica | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
systém schopný vypočítať a zobraziť hemodynamické merania v epikardiálnych cievach aj koronárnej mikrovaskulatúre | áno |
bezdrôtové meranie bez nutnosti kompromitovania sterility | áno |
komunikácia s bezdrôtovým vodiacim drôtom | dĺžka 175cm |
mobilné zariadenie, možnosť využitia na viacerých katetrizačných sálach | vysielač Wi box |
digitálne zobrazenie DICOM | áno |
program na komplexné spracovanie, analýzu a archiváciu dát | CLOUD, NETWORK, EXCEL, MATLAB |
rýchlosť snímkovania min. 100Hz | áno |
súčasťou systému rádioprijímač s frekvenciou 2,4000-2,4835 | áno |
PC - min. 4 USB porty a windows 7/10 | áno |
súčasťou dodania systému musí byť: | softvér a prijímač, mikropočítač (PC workstation) |
Názov |
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované. |
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti prvkov systému a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu. |
3. Požaduje sa záručná lehota na v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa prevzatia zariadení. |
4. Nástup servisného technika do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy. V prípade neodstránenia poruchy do 48 hod. od jej nahlásenia, požaduje objednávateľ zapožičať porovnateľné zariadenia po dobu opravy, pre zabezpečenie kontinuálnej funkcie pracoviska. |
5. Odborná údržba, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne. |
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu |
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia |
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
9. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru |
10. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy |
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie) |
13. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia |
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, pričom objednávateľ si v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
05.06.2023 07:00 — 21.07.2023 15:00
1,00 celok
42 745,00
42 745,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2023 09:58
02.06.2023 10:00
02.06.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2023 15:50 - Vstupná ponuka | 42 745,00 | € | Cena bez DPH |
30.05.2023 15:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 42 745,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: